رام سایانوژن مد با نام Lineage OS به حیاتش ادامه می‌دهد

دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از اعلام قطع تمام سرویس‌های سایانوژن از ۳۱ دسامبر، حال شنیده‌ها توسعه رام Lineage OS را خارج از سایانوژن مبتنی بر رام این کمپانی نوید می‌دهند.
تبلیغات

پس از اعلام اینکه کمپانی سایانوژن با تغییر حوزه‌ی کاری خود در نظر دارد سرویس‌دهی برای رام‌های سایانوژن را از ۳۱ دسامبر قطع کند، حال شنیده‌ها گویای انتشار سیستم‌عامل جدید یا توزیع جدیدی از اندروید مبتنی بر سایانوژن و با نام Lineage OS هستند. استیو کاندیک، یکی از بنیان‌گذاران سایانوژن که چندی پیش به دلیل اختلاف با مک‌مستر، از سایانوژن کنار کشید، در حال کار روی سیستم‌عامل جدید Lineage OS است. در این بین سایانوژن که روزگاری در پی گسترش نفوذ این رام بود، تمرکز خود را روی مسائل دیگری قرار خواهد داد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ پس از ۳۱ دسامبر (۱۱ دی‌)، دیگر بروزرسانی جدیدی برای رام سایانوژن یا Nighly Build جدید منتشر نخواهد شد، حال آنکه تمام متعلقات متن باز برای دانلود در دسترس کاربران خواهد بود.

Lineage.org را باید آدرس رسمی توزیع جدید اندروید خواند که در آن می‌توان لینک‌هایی به شبکه‌های اجتماعی و همچنین مخازن GitHub پیدا کرد. گمانه‌ها حکایت از این دارند که هنوز فایل‌های موجود در دفتر مرکزی سیاتل سایانوژن، در حال انتقال هستند و این فرآیند تا پایان سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت.

هر دو کمپانی از این پس زیر نظر هستند و فعالیت‌های آن‌ها تحت تعقیب خواهد بود. انتظار می‌رود در ماه‌های اخیر اخبار بیشتری در رابطه با تغییرات و سیاست‌های جدید مرتبط با Lineage OS بشنویم. حال باید دید سایانوژن پس از انتقال به پالو آلتوی کالیفرنیا چه اقداماتی در حوزه‌های جدید انجام خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات