فراری؛ اسم رمزی که اپل برای آیفون 8 برگزیده است

جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی مدرکی منتشر شده است که نشان می‌دهد آیفون ۸ در کمپانی اپل با نام فراری شناخته می‌شود.
تبلیغات

cnBeta به مدرکی دست یافته که حاکی از برنامه‌ی اپل برای رونمایی از حداقل ۳ مدل آیفون جدید در سال ۲۰۱۷ میلادی است. شاید از خود بپرسید این خبر چه  ارتباطی با دنیای خودرو دارد؟ برای دریافت پاسخ خود تا انتهای این خبر همراه ما باشید.

بر اساس این مدرک؛ دو مدل از آیفون‌های جدید با کد D20 و D21 نام‌گذاری شده‌اند که احتمال می‌رود مربوط به مدل‌های 7S و 7S Plus باشند، اما سومین مدل موجود در این مدرک، علاوه بر آنکه با کد D22 نام‌گذاری شده است و در قسمت‌هایی از  مدرک با نام فراری به آن اشاره می‌شود. بر اساس شایعات می‌توان حدس زد که این نام، معرف پرچم‌دار جدید کوپرتینویی‌ها است و این امر تا حدودی این نام‌گذاری را توجیه می‌کند. البته بسیار بعید است که پرچم‌دار جدید اپل ارتباطی با مارانلو و طراحی‌های فراری داشته باشد و احتمالا این نام‌گذاری تنها اشاره‌ای به پرچم‌دار بودن این مدل دارد.

اگر شایعات مربوط به آیفون ۸ درست باشند، آیفون جدید به‌جای LCD به یک نمایشگر AMOLED مجهز خواهد بود، حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش حذف می‌شود و بدنه‌ی آن جنس شیشه‌ای خواهد داشت. علاوه بر تغییرات ظاهری، شاهد تغییرات سخت‌افزار آن نیز خواهیم بود. به گزارش AppleInsider، مادربورد آیفون جدید از دو قسمت مستقل تشکیل شده است. یک قسمت به عملکرد سخت‌افزاری اختصاص دارد و قسمت دیگر اجزای مربوط به سیستم WiFi و Cellular را در خود جای می‌دهد. در ویدیوی زیر یک طرح گرافیکی از آیفون جدید ارائه شده است تا تصور بهتری از ویژگی‌هایی که در مقاله به آن‌ها اشاره شد، به دست آورید. لازم به ذکر است که این ویدیو رسمی نیست و تنها بر اساس شایعات اخیر ساخته شده است.

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات