آپدیت اندروید 7 برای هواوی آنر 8 از اواسط بهمن ماه عرضه می‌شود

جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌های جدید در مورد گوشی‌ هوشمند آنر ۸؛ بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای این دستگاه از فوریه سال ۲۰۱۷ (اواسط بهمن ۹۵) منتشر خواهد شد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند آنر ۸ (Honor 8) اولین محصول تحت برند آنر است که آپدیت اندروید ۷ نوقا را به‌صورت رسمی دریافت خواهد کرد. هواوی، مالک برند آنر؛ در طی یک ایمیل این موضوع را تأیید کرده است که بروزرسانی اندروید نوقا برای آنر ۸ در ماه فوریه (اواسط بهمن) منتشر خواهد شد.

در بروزرسانی نوقا همچنین شاهد اعمال جدیدترین رابط کاربری انحصاری هواوی موسوم به EMUI 5.0 خواهیم بود. این رابط کاربری بهبودهای زیادی به خود دیده و از جمله تغییرات مهم آن بخش منوی اپلیکیشن‌ها یا اپ دراور است. افزون بر این، نوار اعلانات نسبت به قبل بهبود یافته و مصرف باتری نیز بهینه‌تر شده است. همچنین در نسخه‌ی جدید رابط کاربری EMUI امکان جابجا شدن بین چند حساب کاربری متفاوت فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است که کاربران منتخب می‌توانند زودتر از بقیه، نسخه‌ی آزمایشی اندروید نوقا را به همراه رابط کاربری EMUI 5.0 روی گوشی هوشمند آنر ۸ خود تست کنند. اما به نظر می‌رسد در حال حاضر فقط افرادی که در کشور انگلیس زندگی می‌کنند امکان استفاده از نسخه‌ی آزمایشی این بروزرسانی را خواهند داشت.

گوشی هوشمند آنر ۸ در ماه اگوست رسما در آمریکا عرضه شد و در حال حاضر با تخفیف ۱۰۰ دلاری نسبت به قیمت اولیه، به فروش می‌رسد. بدین ترتیب مدل ۳۲ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۲۹۹ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت ۳۴۹ دلار قابل خرید است. اکثر نمایندگی‌های فروش این گوشی هوشمند، مدل آنلاک شده‌ی آن را به فروش می‌رسانند. اگر با این گوشی آشنایی چندانی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم بررسی تخصصی زومیت از آنر ۸ را مطالعه کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات