ایسوس یک تیزر ویدیویی از گوشی های جدید ذنفون منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی تایوانی ایسوس؛ یک تیزر ویدیویی در مورد گوشی‌های جدید خود که قرار است در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شوند، منتشر کرده است.
تبلیغات

ایسوس قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 که ۱۴ دی برگزار خواهد شد، حضور یابد. البته این حضور به معنای معرفی محصولات جدید کمپانی تایوانی خواهد بود. ایسوس در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند که ساخت و عرضه تلفن‌های هوشمند یکی از آن‌ها است.

به‌تازگی ایسوس به انتشار یک تیزر ویدیویی اقدام کرده است که بر اساس آن؛ این کمپانی در نمایشگاه CES 2017 حداقل یک تلفن هوشمند از سری ذنفون رونمایی خواهد کرد. این تیزر در مورد یک تلفن هوشمند است که به گفته ایسوس، برای کاربران اکتشاف بدون محدودیت را به همراه خواهد داشت.

البته در تیزر به مشخصات و جزئیات این محصول اشاره‌ای نشده است؛ اما می‌توان حدس زد که تلفن هوشمند مورد نظر امکان دارد ذنفون 3 زوم باشد.

گوشی هوشمند ایسوس ذنفون 3 زوم که هفته‌های پیش اخباری در مورد آن منتشر شد، دارای مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده است. این تلفن هوشمند از ترکیب دوربین دوگانه در پشت خود استفاده خواهد کرد.

در ذنفون 3 زوم از یک تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ استفاده خواهد شد که همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. محصول جدید ایسوس دارای نمایشگری با ابعاد ۵.۵ اینچ و پنل فول اچ‌دی است و از باتری با ظرفیت ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر نام ذنفون 3 زوم هنوز تأیید نشده و ممکن است این تلفن هوشمند با نام دیگری عرضه شود. ایسوس قصد دارد از محصولات جدید خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات