اچ تی سی ۲۳ دی از محصولات جدیدی رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی دعوتنامه‌ای به رسانه‌ها ارسال کرده است که طبق آن، قصد دارد ۲۳ دی کنفرانس خبری برگزار کند؛ اما مشخص نیست چه محصولی را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

به‌تازگی کمپانی اچ‌تی‌سی، دعوت‌نامه‌هایی برای کنفرانس خبری به رسانه‌ها ارسال کرده است که ۲۳ دی، چند روز پس از پایان نمایشگاه CES 2017 برگزار خواهد شد.

این دعوت‌نامه از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد و مشخص نمی‌کند که اچ‌تی‌سی قصد دارد در کنفرانس خبری خود از چه محصولی رونمایی کند، اما در آن می‌توان عبارت For U را مشاهده کرد. نکته‌ای که در مورد این عبارت جالب به نظر می‌رسد، شباهت حرف U به حرف C لوگوی اچ‌تی‌سی است که در گوشه تصویر به‌صورت ۹۰ درجه قرار دارد.

در شرایط فعلی اخباری در مورد محصول میان‌رده کمپانی تایوانی به نام اچ‌تی‌‌سی ایکس 10 در فضای مجازی وجود دارد و گفته‌ می‌شود قرار است در ژانویه از آن رونمایی شود. البته بعید به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی بخواهد تنها برای رونمایی از یک محصول میان‌رده، رویداد بزرگی برگزار کند؛ بنابراین احتمال دارد شاهد معرفی محصولات جدیدی مانند اولین ساعت هوشمند این کمپانی یا محصولی مرتبط با تکنولوژی واقعیت مجازی باشیم.

آنچه رونمایی از آن دور از انتظار ما است، معرفی اچ‌تی‌سی 11 خواهد بود؛ زیرا گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی 10 در مارس ۲۰۱۶ رونمایی شد و انتظار می‌رود جانشین این تلفن هوشمند نیز در مارس ۲۰۱۷ رونمایی شود.

دعوتنامه اچ تی سی

در حال حاضر باید صبر کرد و منتظر انتشار اخبار بیشتر ماند. به نظر شما اچ‌تی‌سی قصد دارد در کنفرانس خبری خود از چه محصولی رونمایی کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات