غرفه گرین در الکامپ ۲۰۱۶

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گرین همه ساله یکی از بهترین غرفه‌های نمایشگاه الکامپ را در اختیار دارد و امسال نیز این شرکت محصولات مختلف خود را به الکامپ آورده بود که در ادامه گزارش ویدیویی زومیت از این غرفه را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز با برند گرین یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های ایرانی فعال در زمینه‌ی تولید سخت‌افزار‌ کامپیوتری است. این شرکت نام‌آشنا فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده است و با ارائه‌ی محصولاتی باکیفیت، به‌خصوص در بخش پاور‌های کامپیوتر، خود را به برندی مطرح و انتخاب اول اکثر کاربران تبدیل کرده است. گرین هم‌چنین تمرکز زیادی در بخش خدمات پس از فروش دارد و با شعار «گارانتی لبخند» رضایت مشتریان را در اولویت خود قرار داده است. 

گرین در نمایشگاه الکامپ امسال نیز حضور داشت و علاوه بر کیس‌ و پاورهای مختلف گرین، دیگر محصولات این شرکت شامل ماوس، کی‌برد و اسپیکر را به الکامپ آورده بود. گرین نماینده‌ی محصولات شبکه‌ی توتو-لینک و همچنین قطعات سخت‌افزاری MSI در ایران است. در همین راستا دو گزارش تصویری از غرفه‌ی گرین تهیه کرده‌ایم که با تماشای آن‌ها دید بهتری نسبت به محصولات این شرکت پیدا خواهید کرد. 

لینک دانلود

دانلود ویدیو

نظر شما درباره‌ی محصولات گرین چیست؟ اگر از نمایشگاه الکامپ امسال دیدن کردید، نظر خود را درباره‌ی این نمایشگاه با ما در میان بگذارید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات