ال جی گوشی ضد آب X Caliber را احتمالا در CES معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا ال‌جی قصد دارد در نمایشگاه CES یک گوشی‌ جدید از سری ایکس معرفی کند که گواهی IP 68 دارد و ضد آب و گردوغبار است.
تبلیغات

بر اساس شایعات، کمپانی ال‌جی در نمایشگاه CES که هفته‌ی اول ژانویه (اواسط دی‌ماه) و در شهر لاس‌وگاس برگزار خواهد شد، چند مدل گوشی‌ جدید معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود این شرکت احتمالا از هفت دستگاه جدید رونمایی می‌کند که برخی از این محصولات، میان‌رده خواهند بود. همچنین در این بین ال‌جی چند گوشی رده‌پایین از سری K و X و یک محصول جدید از سری استایلوس را معرفی خواهد کرد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

با توجه به شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، نام یکی از گوشی‌های جدید ال‌جی X Caliber است. این محصول درواقع اولین گوشی از سری ایکس ال‌جی محسوب می‌شود که گواهی IP 68 دارد و بنابراین یک دستگاه ضدآب و ضد گردوغبار خواهد بود.

محصولات سری ایکس ال‌جی همگی از جمله گوشی‌های هوشمند رده‌پایین این شرکت کره‌ای محسوب می‌شوند. بر خلاف سایر گوشی‌های هوشمند ال‌جی که فقط شماره‌ی آن‌ها در هر نسل تغییر می‌کند، در سری ایکس این کمپانی، هر محصول نامی منحصر به فرد دارد. می‌‌توان گفت گوشی هوشمند X Caliber به دلیل داشتن گواهی IP 68 از سایر محصولات هم‌خانواده‌ی خود یک سر و گردن بالاتر خواهد بود. با توجه به گواهی IP 68، این محصول در برابر نفوذ گردوغبار و غوطه‌ور شدن در آب کاملا مقاوم خواهد بود. علاوه بر این X Caliber از نظر مقاومت در برابر ضربات احتمالی، دارای استاندارد نظامی است. همین ویژگی باعث می‌شود کاربرانی که به دنبال یک گوشی‌ رده‌‌پایین با مقاومت بالا هستند، بتوانند X Caliber را به‌عنوان یک گزینه‌ی بسیار خوب برای خرید مد نظر داشته باشند. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

گوشی هوشمند جدید دیگری که ال‌جی در سری ایکس معرفی خواهد کرد، X Power 2 نام دارد. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی با وضوح اچ‌دی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این، ال‌جی در نمایشگاه مورد بحث از گوشی‌های جدید سری K‌ یعنی K3 2017، K4 2017 و K8 2017 رونمایی خواهد کرد که نمایشگر، ظرفیت باتری و ویژگی‌های دوربینِ هر کدام از این سه محصول با دیگری تفاوت دارد. افزون بر آنچه گفته شد، ال‌جی در نمایشگاه CES گوشی هوشمند دیگری به نام استایلوس ۳ را معرفی خواهد کرد که در واقع جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند مجهز به قلم این کمپانی محسوب می‌شود.

اگر ال‌جی طبق روال هرسال خود عمل کند؛ پیش از شروع CES، برخی از گوشی‌های جدید خود را معرفی خواهد کرد و برخی دیگر در خلال نمایشگاه مورد بحث رونمایی می‌شوند. در هر صورت باید منتظر بمانیم تا ببینیم کاربران چه استقبالی از گوشی‌های جدید ال‌جی خواهند داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات