شایعه لغو عرضه پوکمن گو برای اپل واچ تکذیب شد

سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نیانتیک با تکذیب شایعات لغو بازی پوکمون گو برای اپل واچ، زمان دقیقی برای انتشار بازی که قرار بود در سال ۲۰۱۶ برای این ساعت هوشمند عرضه شود، ارائه نداد.
تبلیغات

در جریان رویداد رونمایی اپل از آیفون 7 در ماه سپتامبر، اعلام شد نسخه‌ای از بازی Pokemon GO قرار است برای ساعت هوشمند این کمپانی یعنی اپل واچ عرضه شود. با این حال همان زمان هم گفته می‌شد بازی نمایش داده‌شده در جریان این رویداد، یک نسخه اولیه از پوکمون گو است که هنوز راه زیادی تا تکمیل شدن پیش رو دارد.

حال اخیرا سایت 9to5Mac طی گزارشی با استناد به منابع معتبر اعلام کرد استودیو نیانتیک لبز توسعه نسخه اپل واچ بازی را متوقف کرده است و این بازی قرار نیست دیگر برای ساعت هوشمند اپل عرضه شود. با این حال استودیو نیانتیک لبز بلافاصله با انتشار این شایعه واکنش نشان داد و اعلام کرد توسعه این نسخه متوقف نشده است و به‌زودی اخبار بیش‌تری در مورد آن با کاربران به اشتراک گذاشته خواهد شد.

Pokemon GO قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۶ برای اپل واچ عرضه شود که به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد داد و باید تا سال ۲۰۱۷ منتظر عرضه این نسخه بمانیم. نسخه اپل واچ پوکمون گو مواردی مثل میزان XP مورد نیاز برای ارتقای سطح و پوکمون‌های اطراف را نشان می‌دهد. با این حال در صورتی که بخواهید یک پوکمون شکار کنید، کماکان باید از گوشی استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات