آیا آیفون 6 اس شما شامل طرح تعویض باتری اپل می شود؟

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل ابزاری در صفحه آیفون 6 اس قرار داده است که به کاربران کمک می‌کند از امکان برخورداری گوشی آن‌ها از طرح تعویض باتری آگاه شوند.
تبلیغات

تقریبا دو هفته از طرح تعویض باتری‌های معیوب آیفون 6 اس می‌گذرد. حال این کمپانی ابزاری معرفی کرده است که به کاربران آیفون 6 اس کمک می‌کند متوجه شوند آیا گوشی آن‌ها دارای باتری معیوب است یا خیر.

این ابزار به صفحه برنامه آیفون 6 اس اضافه می‌شود و شامل یک گزینه برای واردکردن شماره سریال گوشی است که به کاربران نشان می‌دهد آیا تلفن هوشمند آن‌ها اجازه تعویض باتری رایگان دارد یا خارج از بازه زمانی مد نظر تولید شده است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید از این موضوع مطلع هستید که تعدادی از گوشی‌های آیفون 6 اس تولیدشده در بازه زمانی بین سپتامبر تا اکتبر سال ۲۰۱۵، دارای باتری معیوب هستند که باعث می‌شود دستگاه خاموش شود.

همین امر باعث شده است اپل برنامه‌ای ترتیب دهد که طبق آن به‌صورت رایگان باتری گوشی‌های ساخته‌شده در این بازه زمانی تعویض شود. گفته شده است تلفن هوشمند باید سالم و در حال کار باشد تا به‌صورت رایگان باتری آن‌ تعویض شود.

دارندگان آیفون 6 اس که گوشی آن‌ها در شرایط سالم و در بازه زمانی مد نظر تولید شده باشد، می‌توانند به مراکز خدمات پس از فروش بروند تا باتری تلفن هوشمند آن‌ها به‌صورت رایگان تعویض شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات