بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل فیس‌لیفت و اسپرت بی‌ام‌و i3 در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

بی‌ام‌و مدل به‌روزرسانی شده‌ی ۲۰۱۸ از خودروی i3 را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در این مدل شعاع حرکتی خودرو افزایش پیدا می‌کند و البته سازنده  یک نسخه‌ی اسپرت نیز به انواع مدل‌های این خودرو اضافه خواهد کرد. 

نشریه‌ی اتوکار بریتانیا ادعا کرده است بی‌ام‌و این خودرو را در سپتامبر سال آینده و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی خواهد کرد؛ با معرفی مدل i3S به‌عنوان یک هاچ‌بک اسپرت، این مدل به پرچم‌دار سایر گونه‌های i3 بدل خواهد شد. بر اساس این مقاله، مدل i3S از نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی پیشرانه‌ی الکتریکی ۱۶۷ اسب بخاری و ۲۵۰ نیوتون‌متری i3 استفاده خواهد کرد.

بی ام و i3

به گزارش نشریه‌ی اتوکار؛ این نسخه به لطف داشتن قدرت بیشتر، خواهد توانست ظرف ۷.۳ ثانیه، سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند تا بدین ترتیب در زمینه‌ی شتاب‌ قادر به رقابت با خودروهای هاچ‌بک‌ اسپرت بنزینی مانند فورد فیستا ST باشد, گرچه در این رقابت، قیمت نهایی خودروی مورد بحث تعیین‌کننده است.

بی ام و i3

در خصوص تغییرات ظاهری، انتظار می‌رود مدل اسپرت از نمایی اسپرت‌تر در بخش داخلی و خارجی خود بهره ببرد؛ گرچه طرح کلی آن با مدل فعلی که در بازار موجود است، تفاوت اساسی و شگرفی نخواهد داشت. 

احتمالا i3 جدید تغییراتی در بخش سپرها، چراغ‌های اصلی و سیستم رسانه‌ای و ارتباطی به خود خواهد دید، اما طرح کلی آن همچنان مانند مدل فعلی باقی می‌ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات