تصاویر منتسب به گوشی پرچمدار Nokia P‌ فاش شد

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویری از گوشی هوشمندی نوکیا در وب‌سایت ویبو منتشر شده است که احتمالا مربوط به پرچم‌دار این کمپانی هستند.
تبلیغات

اچ‌‌ام‌دی؛ شرکتی که مجوز فروش گوشی‌های هوشمند با لوگوی نوکیا را کسب کرد، به‌تازگی اعلام کرده است در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷، گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود را عرضه خواهد کرد، این شرکت احتمالا گوشی‌های یادشده را در کنگره‌ی جهانی موبایل که در ماه فوریه برگزار خواهد شد، معرفی خواهد کرد. با توجه به شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، انتظار می‌رود گوشی‌های جدید نوکیا میان‌رده باشند؛ اما برخی بر این باورند که نوکیا محصول بالارده‌ای را نیز عرضه خواهد کرد.

تصاویر منتسب به گوشی پرچمدار نوکیا پی

امروز تصاویری منتسب به نمونه‌ی اولیه‌ای از پرچم‌دار نوکیا در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شد. شخصی که این پست را منتشر کرد، مدعی است این تصاویر به گوشی پرچم‌دار Nokia P تعلق دارند؛ گفته می‌شود این گوشی به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با لنز زایس مجهز خواهد بود. همچنین احتمال آن می‌رود که رزولوشن نمایشگر نوکیا پی، QHD باشد.

رونمایی از این گوشی، در کنگره‌ی جهانی موبایل، کمی دور از ذهن است؛ چرا که اچ‌ام‌دی اعلام کرده بود در ابتدا در سطح محدودی آغاز به کار خواهد کرد و در طول سال ۲۰۱۷ گوشی‌های اندرویدی بیشتری روانه‌ی بازار خواهد کرد، بنابراین احتمالا پرچم‌دار نوکیا نیز در تاریخ دیگری از راه خواهد رسید؛ با این حال ممکن است اچ‌ام‌دی بسیاری از برنامه‌های آینده‌ی خود را در رویداد MWC امسال اعلام کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات