خداحافظی پورشه از تیم آئودی در رقابت های لمانز

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در پی کناره‌گیری آئودی از رقابت‌های لمانز، پورشه ویدیوی جالبی برای خداحافظی از این کمپانی منتشر کرده است.
تبلیغات

چنانچه به‌خاطر داشته باشید، در سال ۲۰۱۴ آئودی ویدیویی برای استقبال از بازگشت مجدد پورشه به مسابقات Le Mans منتشر کرد. این ویدیو یک خودروی مسابقه‌ای آئودی، یک کشاورز سوار بر تراکتور قدیمی پورشه و خیابان مقابل مقر اصلی پورشه را به‌نمایش می‌گذاشت. حال با وداع آئودی از Le Mans پس از ۱۸ سال حضور موفق در این مسابقات، پورشه در اقدامی مشابه ویدیویی برای خداحافظی با آئودی منتشر کرده است.

ویدیوی پورشه با نسخه‌‌ی اولیه‌ای که آئودی برای این کمپانی تدارک دیده بود، آغاز می‌شود؛ یک خودروی مسابقه‌ای Audi R18 که در حال سفر از  شهر اینگولشتات به سمت اشتوتگارت جهت ساخت یک گرافیتی خیابانی است، با سرعت بسیار زیادی از کنار کشاورزی عبور می‌کند که سوار بر تراکتور دیزلی و قدیمی پورشه است. در ادامه‌ی ویدیو که در زمان حاضر رخ می‌دهد، حین اینکه قطعه‌ی «Up Where We Belong» جو کاکر پخش می‌شود، کشاورز خبر کناره‌گیری آئودی از مسابقات لمانز را از رادیو می‌شنود. پایان ویدیو را برای شما اسپویل نخواهیم کرد و از شما دعوت می‌کنیم ویدیویی را که پورشه برای آئودی تدارک دیده‌ است، تماشا کنید:

هنوز هم کناره‌گیری آئودی از مسابقات لمانز به‌دنبال رسوایی دیزل این کمپانی و تمرکز آن بر مسابقات فرمول ای، شک‌برانگیز است؛ با این حال جای خوشحالی دارد که دو زیرمجموعه‌ی گروه خودروسازی فولکس‌واگن (حداقل واحد بازاریابی آن‌ها) از هم رنجیده‌خاطر نیستند. البته به‌طور حتم رقابت این دو کمپانی و مشاجره‌ی آن‌ها کماکان پشت درهای بسته ادامه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات