گرین محصولات گیمینگ MSI را به بازار می‌آورد

یک‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مسئول طرح و برنامه‌ی شرکت گرین اعلام کرد گرین با همکاری MSI محصولات گیمینگ این برند را به بازار ایران می‌آورد.
تبلیغات

مدیران شرکت گرین در نشست خبری خود در حاشیه الکامپ، به توضیحاتی در مورد برنامه‌ها و محصولات جدید خود پرداختند.

جواد عمرانی مدیر تحقیق و توسعه شرکت سیاره سبز(گرین) در این نشست اعلام کرد: «شرکت گرین بعد از ۲۰ سال پر فراز و نشیب امروز در نمایشگاه الکامپ حاضر است. این شرکت با تولید کیبورد، ماوس، تجهیزات خنک‌کننده، منبع تغذیه، کیس و اسپیکر در بازار حضور دارد.»

عمرانی افزود: «گرین از تولید ۵ کیبورد و ماوس کار خود را شروع کرد که هم‌اکنون به ۳۰ مدل از هر کدام رسیده‌ است. ۳ مدل اسپیکر نیز آماده ارائه به بازار است.»

به گفته‌ی عمرانی، در بخش پاور و خنک‌کننده‌ها نیز این شرکت کالاهایی در حد کیفیت بین‌المللی دارد.

مدیر تحقیق و توسعه‌ی شرکت گرین گفت:‌ «امسال وارد تولید خنک‌کننده‌های جدیدی شده‌ایم که علاوه بر خنک کردن، دما و مشخصات محصول را به کاربر ارائه می‌دهند. ۳ کیس جدید در بازار ارائه خواهیم داد که علاوه بر مشخصات فنی خوب، دارای پورت USB3 هستند. یکی از این کیس‌ها در بخش گیمینگ و برای علاقه‌مندان بازی ارائه خواهد شد.»

متولی مسئول طرح و برنامه گرین نیز در این نشست اعلام کرد: «از سال‌های قبل گرین سعی کرده است کیس و منبع تغذیه‌ی مخصوص گیمینگ را برای علاقه‌مندان به بازی ارائه کند.»

متولی بیان کرد: «با قراردادی که با MSI داشتیم، قرار است کیبورد، ماوس، منبع تغذیه و کیس را به بازار ایران عرضه کنیم.»

او ادامه داد: «ما در بخش کیس‌های سرور و ابزار متعلق به سرورها نیز با قراردادهای جدید خود با چنبرو به‌زودی با محصولات باکیفیت این برند در بازار حاضر خواهیم شد.»

کیومرث امیری، مدیر محصول شرکت گرین در مورد محصولات شبکه توتولینک گفت: «ما محصولات کره‌ای TOTO-Link را از ابتدای امسال به بازار ارائه کردیم. شرکت تولیدکننده توتولینک با سامسونگ و ال‌جی در بازار حضور دارد و در کره بیش از ۸۵ درصد بازار را در اختیار دارد. توتولینک ۳۵ درصد محصولات را دو بار تست می‌کند. تمام اطلاعات تست محصولات در این شرکت ثبت می‌شود تا اقدامات اصلاحی انجام شود.»

به گفته‌ی امیری، از ابتدای امسال گرین نمایندگی توتولینک را گرفته است. این محصولات ۳۶ ماه گارانتی رسمی گرین را دارند؛ زیرا این محصولات تنها ۰.۷ درصد (کمتر از یک درصد) محصول همراه با مشکل در دو سال میلادی قبل داشته‌اند.

شیرخوان، مدیر گارانتی گرین نیز در مورد گارانتی گرین گفت:‌ «گرین از ابتدا سعی کرده است مشتریان راضی باشند و به همین خاطر از ابتدای فعالیت در سال ۱۳۷۵ این هدف مورد نظر ما در ارائه‌ی محصولات بوده است. بعد از ۱۵ سال تجربه، در سال ۱۳۹۰ گارانتی محصولات دیگر برندها در شرکت ما اجرایی شد. برای ارائه گارانتی خوب و باکیفیت، شعار خود را لبخند قرار دادیم تا گارانتی گرین لبخند را به لب کاربران و مشترکان بنشاند.»

شیرخوان افزود:‌ «ما کالاهایی از جمله لنوو، ام‌اس‌آی، توتولینک و کالاهای باکیفیت دیگر را در سبد گارانتی خود داریم.»

او اضافه کرد: «برای گرین کیفیت کالاها در بخش پشتیبانی بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر با هر برندی کار نخواهیم کرد تا کیفت گارانتی ما حفظ شود.»

مدیر گارانتی گرین توضیح داد:‌ «ما طرح‌های خاصی برای گارانتی خود داریم مانند گارانتی تعویض پاورها (منابع تغذیه) که تعویض هر پاور برای مشتریان امکان‌پذیر است.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات