سری گلکسی ای مدل 2017 سامسونگ دارای استاندارد IP68 خواهد بود

جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، مدل‌های ۲۰۱۷ سری گلکسی ای در کنار سخت‌افزار میان‌رده و طراحی پریمیوم از استاندارد IP68 نیز برخوردار خواهند بود.
تبلیغات

هرساله سامسونگ در کنار سری موفق گلکسی اس، سری‌های دیگری را نیز عرضه می‌کند که از آن جمله می‌توان به سری گلکسی ای اشاره کرد. آن‌طور که به نظر می‌رسد؛ سامسونگ برای سری میان‌رده‌ی گلکسی ای برنامه‌هایی در نظر گرفته است و قصد دارد مدل‌های ۲۰۱۷ این سری را با قابلیت‌های بهتری روانه‌ی بازار کند.

سری گلکسی ای سامسونگ به داشتن ساختاری پریمیوم با مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده و قیمتی مقرون به‌صرفه مشهور است. ما نیز انتظار داریم که شاهد این جزئیات در مدل‌های ۲۰۱۷ باشیم. همچنین گفته شده است این گوشی‌های هوشمند از طراحی مشابه گلکسی اس 7 بهره خواهند برد.

بر اساس خبر جدیدی که در کره‌ی جنوبی منتشر شده است، به نظر می‌رسد یکی از قابلیت‌های مدل‌ ۲۰۱۷ سری گوشی‌های گلکسی ای، استاندارد IP68 خواهد بود؛ بنابراین محصولات جدید سامسونگ قرار است در برابر نفوذ گردوخاک و آب مقاوم باشند.

در گزارش منتشرشده می‌توان مشاهده کرد گلکسی ای 5 مدل ۲۰۱۷ و گلکسی ای 7 مدل ۲۰۱۷ دارای استاندارد IP68 هستند؛ اما به اینکه آیا گلکسی ای 3 مدل ۲۰۱۷ نیز از این قابلیت بهره خواهد برد یا خیر، اشاره‌ای نشده است.

استاندارد IP68 به این معنی است که اگر محصولی که این استاندارد را دریافت کرده است؛ به درون محفظه‌ی آبی با عمق حداکثر ۱.۵ بیفتد، به مدت حداکثر ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ قطرات آب مقاومت خواهد کرد. انتظار می‌رود سامسونگ از مدل‌های ۲۰۱۷ سری گلکسی ای به‌زودی رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات