سونی دعوتنامه های رویداد CES 2017 را ارسال کرد

جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سونی قصد دارد طی یک کنفرانس خبری در نمایشگاه CES 2017، از محصولات جدید خود که احتمالا شامل گجت‌های پوشیدنی می‌شوند، رونمایی کند.
تبلیغات

سونی کمپانی قدیمی و شناخته‌شده‌ای است و حتی کاربرانی که اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال نمی‌کنند، با آن آشنا هستند. این کمپانی محصولات سخت‌افزاری و حتی نرم‌افزاری مختلفی تولید و عرضه می‌کند که از تلویزیون‌های خانگی تا کنسول‌های بازی و تلفن‌های هوشمند را در بر می‌گیرد.

با توجه به آنکه به‌زودی رویداد سالانه‌ی CES برگزار خواهد شد؛ سونی نیز با ارسال دعوت‌نامه‌هایی به رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، حضور خود در این نمایشگاه و برگزاری کنفرانس خبری را در آن تائید کرده است.

کنفرانس خبری سونی قرار است در تاریخ ۱۵ دی برگزار شود. البته حضور سونی در رویداد CES 2017 چندان هم دور از انتظار نبود؛ زیرا این کمپانی در سال‌های گذشته نیز در این رویداد شرکت کرده و حتی از محصولات جدیدی رونمایی کرده است.

باید در نظر داشت که سونی چند سال است که در CES تلفن هوشمندی معرفی نکرده است؛ بنابراین نمی‌توان انتظار معرفی گوشی هوشمندی از سری اکسپریا داشت؛ بنابراین در کنفرانس خبری سونی احتمالا شاهد معرفی گجت‌های پوشیدنی جدیدی مانند اسمارت واچ ۴ سونی خواهیم بود.

البته اسمارت واچ ۳ در نمایشگاه IFA 2014 معرفی شد و از آن زمان تاکنون شاهد رونمایی ساعت هوشمند جدیدی از طرف سونی نبوده‌ایم؛ اما در صورتی که این اتفاق بیفتد؛ احتمالا شاهد معرفی محصولی مبتنی بر سیستم‌عامل جدید اندروید وِر خواهیم بود.

هنوز اخبار یا اطلاعاتی در مورد ساعت هوشمند جدید سونی منتشر نشده است و همه‌چیز بر پایه‌ی حدس و گمان است؛ با این حساب باید تا ۱۵ دی صبر کنیم و ببینیم که سونی چه سورپرایزهایی برای ما تدارک دیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات