انتشار تصویری منتسب به گوشی بدون حاشیه میزو

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات حکایت از آن دارند که میزو نیز در حال ساخت گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ با نسبت نمایشگر به بدنه‌‌ی بالاتر از گوشی Mi MIX است.
تبلیغات

پس از عرضه‌ی گوشی می میکس توسط شیائومی، شایعات متعددی در حال انتشار هستند که نشان می‌دهند کمپانی‌های دیگری نیز در حال کار روی دستگاه‌های بدون حاشیه‌ی خود هستند؛ یکی از این کمپانی‌ها میزو است. در ابتدا خبرهایی مبنی بر وجود گوشی هوشمندی به نام میزو پرو ۶ اج با نمایشگری با چهار لبه‌ی خمیده به گوش می‌رسید؛ حتی تصاویر منتسب به این گوشی نیز در فضای مجازی منتشر شد. اما جک وانگ (هوانگ ژانگ)، رئیس هیئت‌مدیره‌ی میزو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت عجله‌ای در عرضه‌ی گوشی هوشمند با نمایشگر خمیده ندارد؛ چرا که گوشی‌های عادی این شرکت فروش خوبی دارند.

گوشی بدون حاشیه میزو

با این حال امروز تصویری منتسب به دستگاه بدون حاشیه‌ای منتشر شد که گفته می‌شود ساخته‌ی شرکت میزو است. این گوشی به‌استثنای بخش پایینی آن که کلید mBack را در بر دارد، به‌طور کامل بدون حاشیه است.

گفته می‌شود نسبت نمایشگر به بدنه‌ی گوشی بدون حاشیه‌ی میزو معادل ۹۱.۳ درصد است و انتظار می‌رود شیشه‌ی به‌کاررفته در آن از نوع 2.5D و 3D باشد. صرف نظر از تفاوت‌های موجود در حاشیه‌ی پایینی نمایشگر، نمای کلی پنل جلوی گوشی شباهت زیادی به گوشی می میکس دارد و حتی دوربین سلفی آن نیز در گوشه‌ی سمت راست و پایین آن قرار گرفته است.

آیا این گوشی در آینده‌ی نزدیک معرفی خواهد شد؟ در حال حاضر نمی‌توان در این مورد اظهار نظری کرد؛ اما در هر صورت نمی‌توان انتظار داشت گوشی هوشمند میزو به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز باشد و در صورت عرضه، احتمالا این گوشی به پردازنده‌ی هلیو ایکس ۲۷ یا هلیو ایکس ۳۰ مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات