موتو سدریک اولین گوشی موتورولا با اندروید 7

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتو سدریک که هنوز توسط کمپانی موتورولا رونمایی نشده است؛ مدل‌های مختلفی دارد و قرار است با پشتیبانی از اندروید 7.0 نوقا راهی بازار شود.
تبلیغات

با‌ وجود اینکه موتورولا توانسته است بروزرسانی اندروید 7 نوقا را برای تعدادی از محصولات خود عرضه کند؛ هنوز محصولی که مبتنی بر جدیدترین سیستم‌عامل گوگل باشد، روانه بازار نکرده است. با در نظر گرفتن اخبار جدید به نظر می‌رسد این موضوع در آینده تغییر خواهد کرد.

به‌تازگی تلفن هوشمندی از برند موتو در سازمان FCC رؤیت شده است که مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا است. ظاهرا این تلفن هوشمند با نام موتو سدریک شناخته می‌شود و دارای چندین شماره مدل است که شامل شماره مدل‌های XT1670، XT1671، XT1675 و XT1676 می‌شود.

اصولاً شماره مدل‌هایی با ترتیب ذکرشده، به معنی عرضه‌ی محصولی با مدل‌های مختلف است که از نظر طراحی یا از نظر مشخصات سخت‌افزاری دارای تفاوت‌های اندکی هستند.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، انتظار می‌رود موتو سدریک دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی باشد و از امکاناتی مانند ارتباطات LTE و باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره ببرد. این تلفن هوشمند دارای طول ۱۴۴ میلی‌متر و عرض ۷۲ میلی‌متر است که اگر بخواهیم صفحه نمایشگر این تلفن هوشمند را در نظر بگیریم باید از ابعادی نزدیک به ۵ اینچ بهره ببرد.

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد موتو سدریک در اختیار داریم اما مطلع هستیم که این تلفن هوشمند دارای مدل‌های تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت خواهد بود. هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این محصول مشخص نیست و نمی‌دانیم که موتورولا قصد دارد تلفن هوشمند جدید خود را در کدام‌یک از بازارها عرضه کند.

موتو سدریک
موتو سدریک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات