یاهو اپلیکیشن Yahoo Answers Now را رسما رونمایی کرد

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یاهو رسما اپلیکیشن سرویس سؤال و جواب خود را با نام Yahoo Answers Now رونمایی کرد و در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار داد.
تبلیغات

یاهو رسما اپلیکیشن سرویس سؤال و جواب بسیار پرکاربرد خود را با نام Yahoo Answers Now منتشر کرد. کاربران دو پلتفرم اندروید و iOS می‌توانند این اپلیکیشن را روی گجت‌های خود نصب‌ کنند و از پاسخ‌های موجود برای انواع سؤالات پرسیده شده به‌سرعت آگاه شوند.

سرویس Yahoo Answers در سال ۲۰۰۵ توسط این کمپانی راه‌اندازی شد و باوجود آغاز به کار سرویس‌های دیگری نظیر Reddit، Quora و Jelly؛ هنوز هم از طرفداران زیادی برخوردار است و کارایی بسیار بالایی دارد. آمارهای ارائه‌شده نشان از این دارد که ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از این سرویس برای یافتن پاسخ‌ سؤالات خود استفاده می‌کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد که سطح سؤالات پرسیده شده در سرویس یاهو به‌اندازه‌ی Quora بالا نیست.

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که در این اپلیکیشن با استفاده از اعلان‌، فردی که سؤال پرسیده و فردی که پاسخ داده است به یکدیگر متصل می‌شوند تا از این طریق سرعت و روند پاسخ دادن به سؤال تسهیل شود. از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن باید به امکان یافتن سریع افراد بادانش به‌منظور پاسخ به سؤال اشاره کرد که بر اساس سابقه‌ی پاسخ‌های قبلی انتخاب می‌شود. برای مثال در صورت مطرح کردن سؤالی در مورد یک موضوع مشخص، یک فرد بادانش برای پاسخ دادن برگزیده ‌می‌شود و فردی بی‌تجربه بدون داشتن اطلاعات برای پاسخ دادن انتخاب نمی‌شود. همچنین می‌توان در این سرویس افراد را دنبال کرد. در صورتی که پاسخ داده‌شده از نظر فرد سؤال‌کننده موردپسند و قانع‌کننده باشد، می‌توان از طریق کلید‌های تعبیه‌شده یا اموجی‌ از وی تشکر و قدردانی کرد.

پیش از این و طی ماه نوامبر، اطلاعاتی فاش شد که وجود این اپلیکیشن را تائید کرده بود. شنیده‌ها حکایت از این داشت که نام این اپلیکیشن Yahoo Hive تعیین شده است. یاهو به کاربرانش اطمینان می‌دهد که در این اپلیکیشن نمی‌توان محتوای نامناسب قرار داد و این کمپانی به‌دقت بر آن نظارت دارد.

باید دید این سرویس تا چه اندازه می‌تواند رضایت کاربران سرویس‌های یاهو را جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات