قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اخبار متعدد در مورد استفاده از شیشه در آیفون‌های بعدی اپل، قائم‌مقام لنوو عنوان کرد در انتظار مشاهده‌ی آیفون ۸ با استفاده از 3D Glass است.
تبلیغات

اپل در نظر دارد به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون در سال ۲۰۱۷ این گوشی هوشمند را با تغییرات گسترده‌ای راهی بازار کند. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی احتمالی این گوشی هوشمند که در اخبار و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با آیفون ۸ نیز به آن بسیار پرداخته شده، جایگزین شدن شیشه به جای استفاده از آلومینیوم به دلیل پشتیبانی از شارژ بی سیم است.

صبح امروز، کاربری با نام Kevvin King با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد نسل بعدی گوشی هوشمند سامسونگ (گلکسی اس ۸) نیز از وجود شیشه در قاب پشتی خود بهره می‌برد.

ابتدای سال جاری میلادی پس از آنکه کمپانی لنوو گوشی هوشمند ZUK Z2 Pro را رونمایی کرد؛ قایم مقام این کمپانی با انتشار پستی در ویبو به این نکته اشاره کرد که استفاده از 3D Glass در گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ به ترندی در میان تولیدکنندگان تبدیل خواهد شد. حال وی با انتشار پستی در ادامه‌ی پست پیشین خود، اعلام کرد با توجه به عدم بهره‌گیری از 3D Glass در گوشی‌های هوشمند امسال، وی در انتظار آیفون ۸ است که از این طراحی استفاده خواهد کرد.

ZUK Z2 Pro

پست این مقام لنوو را می‌توان شاهدی بر گمانه‌های مطرح‌شده خواند که بر اساس آن، لنوو درصدد استفاده از 3D Glass خمیده در پشت گوشی است که احتمالا علاوه بر افزایش زیبایی گوشی منجر به در دست‌ گرفتن راحت این محصول نیز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات