مدیر بخش لوازم خانگی ال جی به عنوان مدیرعامل این کمپانی انتخاب شد

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتخاب جو سئونگ جین به‌عنوان مدیرعامل کمپانی ال جی، هدایت بخش‌های موبایل و لوازم سرگرمی خانگی نیز با نظارت کامل وی صورت خواهد گرفت.
تبلیغات

به‌تازگی اخباری از کره جنوبی منتشر شد مبنی بر اینکه مدیرعامل جدیدی برای کمپانی محبوب ال جی انتخاب شده است. جو سئونگ جین که در سمت قبلی خود، مدیریت بخش لوازم‌خانگی ال جی را بر عهده داشت و همچنین سابقه فعالیت او در کمپانی کره‌ای از ۴۰ سال می‌گذرد، حال هدایت یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین قطب‌های صنعت الکترونیک در دنیا را بر عهده خواهد داشت.

تقریبا سال گذشته بود که هیئت‌مدیره ال جی تصمیم گرفت هدایت این کمپانی به سه بخش تقسیم شود که البته سئونگ جین به‌عنوان مدیر بخش لوازم‌خانگی، هدایت یکی از این بخش‌ها را بر عهده داشت؛ اما پس از گذشت یک سال، بار دیگر تصمیم گرفته شد هدایت کامل کمپانی توسط یک مدیرعامل صورت گیرد.

با این حساب جو سئونگ جین علاوه بر هدایت بخش لوازم‌خانگی، از این پس می‌تواند بر بخش موبایل و همچنین لوازم سرگرمی خانگی نظارت کامل داشته باشد.

سئونگ جین قبل از اینکه هدایت بخش لوازم‌خانگی را بر عهده گیرد، مدیر بخش تولید ماشین لباسشویی بود. ال جی در مورد سئونگ جین می‌گوید وی نقش مهمی در تولید محصولات پریمیوم لوازم آشپزخانه ایفا کرده و باعث شده است برند ال جی حتی در زمینه تولید لوازم اینترنت اشیا و خانه هوشمند نیز بدرخشد.

موفقیت‌های پی‌درپی ال جی در زمینه فروش محصولات خانگی و معرفی لوازم جدید و مدرن باعث شده است انتخاب سئونگ جین به‌عنوان مدیرعامل کمپانی ال جی کاملا منطقی به نظر برسد.

البته باید صبر کرد و دید آیا انتخاب سئونگ جین می‌تواند بر افزایش فروش تلفن‌های هوشمند ال جی  تأثیر بسزایی بگذارد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات