گوشی الفون اس 8 نمایشگر بدون حاشیه خواهد داشت

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اس 8 محصول جدید الفون است که یکی از ویژگی‌های آن نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود. این گوشی همچنین از پردازنده ۱۰ هسته‌ای بهره می‌برد.
تبلیغات

یکی از امکاناتی که کاربران نسبت به آن علاقه نشان داده‌اند، استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه در گوشی‌های هوشمند است. از جمله محصولاتی که به‌تازگی عرضه شده است و این قابلیت را دارد، گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس است که توانسته در بازار به‌خوبی بدرخشد.

پس از موفقیت می میکس، کمپانی‌های دیگر نیز به عرضه تلفن‌های هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه علاقه نشان دادند. یکی از این کمپانی‌ها الفون نام دارد که به عرضه محصولاتی با سخت‌افزار قدرتمند اما مقرون‌ به‌ صرفه معروف است.

طبق گفته‌ها، این کمپانی چینی قصد دارد محصولی به نام الفون اس 8 عرضه کند که از نظر طراحی شباهت زیادی به شیائومی می میکس دارد و مانند این گوشی، دارای نمایشگر بدون حاشیه است.

همان‌طور که در تصویر رندر منتشرشده از الفون اس 8 می‌توان مشاهده کرد؛ حاشیه در قسمت بالا و دو طرف نمایشگر این تلفن هوشمند بسیار کم است.

جالب است بدانید داشتن نمایشگر بدون حاشیه تنها ویژگی این محصول نیست. ‌الفون اس 8 قرار است از پردازنده ۱۰ هسته‌ای، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اسکنر اثرانگشت و دوربین قدرتمند بهره ببرد.

متأسفانه اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سخت‌افزاری الفون اس 8 منتشر نشده است؛ بنابراین باید تا انتشار اخبار بیشتر صبر کنیم.

در حال حاضر کمپانی‌های دیگر مانند میزو و نوبیا نیز به دنبال ساخت محصولی با مشخصه نمایشگر بدون حاشیه هستند. اگرچه بیشتر کاربران انتظار دارند کمپانی‌های مطرح‌تری مانند اپل و سامسونگ به ساخت تلفن هوشمندی با نمایشگر بدون حاشیه اقدام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات