پکیج ویژه‌ی Track Pack Option برای مک لارن 570S عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مک‌لارن برای مدل 570S پکیج ویژه‌ای با نام Track Pack Option عرضه می‌کند که ۱۶۵۰۰ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

این پکیج مشتریانی را هدف گرفته است که دوست دارند از توانایی‌های خودروی خود بیشتر در پیست مسابقه لذت ببرند تا در خیابان و به همین دلیل است که مک‌لارن به این دسته از مشتریان پکیج ویژه‌ی Track Pack Option را پیشنهاد می‌کند. 

مک لارن

این پکیج ۱۶۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است و در آن ارتفاع باله‌ی عقب خودرو ۱۲ میلی‌متر دیگر بالاتر آمده است که سبب می‌شود تولید نیروی رو به پایین یا همان Downforce این خودرو در سرعت ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت به میزان ۲۹ کیلوگرم افزایش پیدا کند. همچنین سقف این خودرو به رنگ تیره‌ی ویژه‌ای با نام پالادیوم رنگ‌آمیزی شده است. تغییرات دیگر شامل استفاده از سیستم اگزوز اسپرت و رینگ‌های آلومینیومی هستند.

مک لارن

وزن این خودروی کوپه در مقایسه با مدل استاندارد به میزان ۲۵ کیلوگرم کاهش یافته است. در داخل کابین این مدل از تودوزی چرم آلکانترا بر روی صندلی‌ها، داشبورد و فرمان استفاده شده و جنس صندلی‌های آن از فیبر کربن است. با خریداری این پکیج، سیستم Track Telemetry نیز بر روی خودرو نصب می‌شود که تا پیش از این تنها در دو مدل P1 و 675LT موجود بود و می‌تواند زمان‌گیری دقیق را در پیست انجام دهد و حتی می‌توان با استفاده از آن، زمان‌های رانندگان مختلف را مورد تحلیل و آنالیز قرار داد.

مک لارن

شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو با وجود این پکیج به میزان یک‌دهم ثانیه کاهش یافته و به عدد ۹.۴ ثانیه رسیده است؛ اما حداکثر سرعت خودرو تغییری ندارد و همانند مدل استاندارد معادل ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت است. مک‌لارن جزئیات دیگری از این پکیج منتشر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات