کواترو با نام جدید آئودی اسپرت ، هشت مدل جدید ارائه می دهد

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آئودی نام زیرشاخه خودروهای اسپرت قدرتمندش را تغییر می‌دهد.
تبلیغات

وقتی در صنعت خودرو شخصی اسمی از کلمه‌ی «کواترو» می‌برد، ناخودآگاه توجه‌ها به سمت سیستم چهارچرخ محرک آئودی یا زیرشاخه‌ی خودروهای اسپرت قدرتمند آئودی مانند مدل‌های RS جلب می‌شود؛ در نتیجه آئودی با نگاهی رو به آینده، جهت جلوگیری از پیش آمدن چنین اشتباهی، بخش خودروهای اسپرت کواترو را به آئودی اسپرت تغییر نام می‌دهد.

آئودی اسپرت در مدت‌زمانی ۱۸ ماهه، قصد ارائه‌ی هشت مدل ابرخودروی سریع‌السیر دارد؛ با این حال آئودی نام‌های دقیقشان را اعلام نکرده است. در حال حاضر نمونه‌های تحت پوشش آئودی اسپرت شامل خودروهای سدان آئودی RS 3، RS Q3، RS 6 آوانت، RS 7 اسپرت‌بک، TT RS، R8 و S8 plus می‌شود. به‌منظور پاسخگویی هر چه بهتر به نیاز مشتریان، آئودی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۷ تعداد نمایندگی‌های مجاز فروش محصولات آئودی اسپرت را از ۳۷۰ به ۶۰۰ فروشگاه افزایش دهد.

آئودی اسپورت

بخش آئودی اسپرت همچنین موظف به انجام برنامه‌های مربوط به شخصی‌سازی خودروهای ویژه‌ی آئودی استو لوازم جانبی خاص مورد استفاده‌ی افراد مختلف را جهت پیشبرد اهداف تجاری و تعالی برند آئودی تأمین می‌کند. آئودی اسپرت مسئول برنامه‌های مسابقات مشتریان آئودی نیز هست و از قضا دپارتمان مذکور، مسابقات مشتریان آئودی اسپرت نام‌گذاری شده است.

استفان وینکلمن، کسی که مدیریت بخش کواترو را از ماه مارس ۲۰۱۶ بر عهده‌ گرفته است، به‌عنوان مدیرعامل آن بخش با نام جدید آئودی اسپرت به کارش ادامه خواهد داد. او تجربیاتی در اضافه کردن نمایندگی‌های فروش دارد و در طول یک دهه، توانسته است نمایندگی‌های فروش لامبورگینی را سه برابر کند. زمانی که او لامبورگینی را ترک کرد و در اوایل امسال به آئودی آمد؛ یکی از وظایف اصلی که در میان سایر وظایف بر عهده‌ی او گذاشته شد، ایجاد مسیری روشن برای برند مسابقات مشتریان آئودی اسپرت به‌عنوان بخشی از دپارتمان کواترو بود.

آئودی اسپورت
آئودی اسپورت
آئودی اسپورت
آئودی اسپورت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات