مزایده فروش پانصدمین فراری لافراری به نفع خیریه برگزار می شود

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پانصدمین و آخرین دستگاه تولیدی فراری لافراری کوپه، روز یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده توسط کمپانی RM Sotheby’s در شهر دیتونا بیچ ایالت فلوریدای آمریکا به نفع خیریه به مزایده گذاشته می‌شود.
تبلیغات

اگرچه تولید لافراری با سقف صلب در ابتدا به ۴۹۹ دستگاه محدود شده بود، اما مدیرعامل فراری، سرجیو مارکیونه در ماه آگوست اعلام کرد که پانصدمین دستگاه نیز تولید شده است و به نفع بازسازی شهرهای خسارت‌دیده در زلزله‌های مرگباری که امسال در مرکز ایتالیا روی داد، به مزایده گذاشته می‌شود.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره‌ی کمپانی RM Sotheby’s نیز اعلام کرده است:

برگزاری مزایده برای فروش فراری لافراری توسط شرکت RM Sotheby’s افتخار بزرگی است و به جمع‌آوری مبلغ بالایی به نفع این مصیبت ناگوار کمک می‌کند. زلزله‌های امسال که در مرکز ایتالیا روی داد، زندگی هزاران نفر را از بین برد و بهترین راه استفاده از پولی که در مزایده‌ی آخرین فراری لافراری به‌دست می‌آید، خرج آن به نفع بازماندگان است. مزایده‌ی لافراری یک رویداد تاریخی خواهد بود و سخاوت کمپانی فراری، زندگی انسان‌هایی را که در این نواحی دچار حادثه‌ی طبیعی شدند، تغییر می‌دهد.

اگرچه هنوز مبلغ دقیقی برای پانصدمین فراری لافراری نمی‌توان حدس زد؛ اما قطعاً گران‌ترین فراری لافراری تاریخ خواهد بود و ممکن است به ارزش مبلغی فراتر از ۵ میلیون دلار به فروش برسد.

فراری لافراری
فراری لافراری
فراری لافراری
فراری لافراری
فراری لافراری
فراری لافراری
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات