گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از اعلام گوگل مبنی بر برخورد با اپلیکیشن‌هایی که آمار نصب تقلبی دارند، این کمپانی امروز اعلام کرده است بررسی‌های تقلبی را نیز از سطح پلی استور حذف می‌کند.
تبلیغات

در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیاری در پلی استور وجود دارد. همین امر باعث می‌شود در انتخاب گزینه مناسب مردد شویم. بسیاری از کاربران در این شرایط برای انتخاب اپلیکیشن مناسب بررسی‌ها و نظرات کاربران دیگر را مطالعه می‌کنند.

همین امر باعث شده است بعضی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن برای فروش محصولشان اقدام به ثبت بررسی‌ها و نظرات تقلبی کنند. این کار به حدی شایع شده که در نهایت گوگل نیز نسبت به آن واکنش نشان داده است.

به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک‌ شاهد حذف بررسی‌ها و امتیازات تقلبی از گوگل پلی استور خواهیم بود. این کمپانی امروز اعلام کرده است قصد دارد با اعمال تغییراتی، بتواند چنین بررسی‌هایی را بیابد.

چند هفته پیش گوگل اعلام کرد قصد دارد با اپلیکیشن‌هایی که با تقلب میزان آمار نصب برنامه را افزایش داده‌اند، برخورد کند. امروز هم گوگل گفته است قصد دارد بررسی‌های تقلبی یا بررسی‌های افرادی را که بابت ثبت آن‌ها پول دریافت کرده‌اند، از پلی استور حذف کند. البته این کمپانی اعلام نکرده است چگونه می‌خواهد این بررسی‌ها را شناسایی و حذف کند.

گوگل همچنین به این موضوع اشاره کرده است که هرکدام‌ از اپلیکیشن‌های اندروید موجود در پلی استور باید قوانین را رعایت کنند. بنابراین تمام بررسی‌های موجود در پلی استور باید توسط کاربران واقعی نوشته شده باشند که اپلیکیشن را نصب و استفاده کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات