همراه اول به زائران اربعین وای فای رایگان ارائه می‌کند

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همراه اول به زائران اربعین حسینی در خاک عراق اینترنت وا‌ی‌فای رایگان ارائه می‌دهد.
تبلیغات

همراه اول که از عید غدیر اینترنت وای‌فای خود با نام وای‌فای اول را عرضه کرده است، قصد دارد این خدمت را در اربعین به صورت رایگان به زائران کربلای معلی ارائه دهد.

بنا بر اعلام این اپراتور، خدمات وای‌فای همراه اول در نجف اشرف در اطراف حرم امیرالمومنین (ع) و صحن حضرت زهرا (س)، کربلا در بین الحرمین، کاظمین در مسیرهای منتهی به حرم و همچنین به منظور پوشش ارتباطی بهتر زائرین پیاده روی اربعین حسینی، از طریق کیوسک‌های وای‌فای در بیش از ۱۵۰ نقطه بین راه نجف تا کربلا (در فواصل حداکثر یک کیلومتری) و موکب های مهم، ارائه می‌شود.

مشترکان همراه اول فقط با یکبار اتصال، در هر یک از این مناطق به صورت رایگان از خدمات وای‌فای اول استفاده کنند.

مشترکان سایر اپراتورهای عراقی و ایرانی از جمله مشترکان ایرانسل و رایتل نیز می‌توانند به عنوان مهمان، به صورت موردی و رایگان از وای‌فای همراه اول استفاده کنند.

استفاده از وای‌فای همراه اول با نام «وای‌فای اول»، از تاریخ ۲۰ آبان تا ۳ آذر ۱۳۹۵  به مدت دو هفته در کشور عراق رایگان است.

همراه اول به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، با همکاری اپراتورهای عراقی سرویس رومینگ بین الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه با تعرفه ویژه مهیا کرده است. بنا بر اعلام این اپراتور موبایل روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است.

همراه اول حرفی از هزینه‌های استفاده از خدمات تماس، پیامک و اینترنت موبایل در خاک عراق در ایام اربعین سخنی بر زبان نیاورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات