نسخه آزمایشی اندروید 7.0 نوقا روز 19 آبان برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر می شود

سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۷.۰ نوقا برای دارندگان دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ از روز ۹ نوامبر (۱۹ آبان) در دسترس قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ، عرضه‌ی بروزرسانی آزمایشی اندروید ۷.۰ نوقا را برای گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج و تحت برنامه‌ی گلکسی‌ بتا، در انگلستان آغاز کرده است. البته پس از اعلام خبر یاد شده، سرورهای بروزرسانی به نسخه‌ی بتای اندروید نوقا برای اس ۷ اج، با مشکل مواجه شد و حالا امروز اسکرین‌شاتی در وب‌سایت سامسونگ قرار گرفته که دلیل توقف سرور یاد شده را به ما اعلام می‌کند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

galaxy s7 adnroid 7

به نظر می‌رسد امکان دانلود نسخه‌ی آزمایشی اندروید نوقا از روز ۹ نوامبر (۱۹ آبان) فراهم شود و برنامه‌ی آزمایشی شرکت یاد شده برای عرضه‌ی بروزرسانی‌های اندروید برای گوشی‌های پرچمدارش تا اواسط ماه دسامبر ادامه خواهد داشت. پس از این زمان می‌توان انتظار داشت که نسخه‌ی رسمی اندروید ۷.۱ نوقا برای دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به صورت سراسری در دسترس کاربران قرار بگیرد. پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ یکی اولین تولید‌کننده‌های بزرگ محصولات اندرویدی خواهد بود که پرچمداران خود را سریعا به اندروید ۷ بروزرسانی خواهد کرد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت در اواخر سال میلادی جاری تصمیم به انجام این کار گرفته است. با این آپدیت جدید، رابط کاربری جدید گریس‌یو‌ایکس (Grace UX)، حالت صفحه‌ی همیشه روشن (Always-on display) گلکسی نوت ۷ و حالت بهبود یافته‌ی Doze از جمله مهم‌ترین تغییراتی بشمار می‌روند که به دو گوشی‌هوشمند اس ۷ و اس ۷ اج اضافه خواهند شد. البته قطعا با عرضه‌ی این بروزرسانی شاهد تغییرات دیگری نیز خواهیم بود.

برای دریافت نسخه‌ی آزمایشی اندروید نوقا برای دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، باید در برنامه‌ی گلکسی‌بتا سامسونگ ثبت نام کنید که بدین منظور نیاز به دانلود اپلیکیشن مربوطه از فروشگاه پلی‌استور خواهید داشت. علاوه بر این سامسونگ باید شما را برای دانلود آپدیت‌ها تایید کند. در هرحال با ثبت نام در این برنامه از تاریخ ۹ نوامبر (۱۹ آبان) می‌توانید همانند دیگر بتاتسترهای شرکت یاد شده، نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۷ نوقا را بر روی گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج خود دریافت کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟‌ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات