لنوو رکورد فروش یک میلیون گوشی موتو Z را زد

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت لنوو اعلام کرد که به فروش یک میلیون دستگاه از گوشی‌های سری موتو زد دست یافته است.
تبلیغات

روز گذشته شرکت لنوو با انتشار تصویری، رکورد فروش جهانی یک میلیون دستگاه موتو زد را اعلام کرد. گفته می‌شود که یکی از عوامل فروش بالای این گوشی، ماژول‌های موتو ماد بوده است. ماژول دوربین True Zoom هسل‌بلاد با قیمت ۳۰۰ دلار، به این گوشی زوم اپتیکال ۱۰ برابری و فلش زنون اضافه می‌کند. ماژول SoundBoost جی‌بی‌ال با قیمت ۸۰ دلار، اسپیکری است که کیفیت صدای تولید شده توسط موتو زد را بهبود می‌بخشد و پروژکتور Moto Insta-Share ویدئوهای شما را روی سطوح مسطح به نمایش می‌گذارد.

ماژول پاور پک Incipio offGRID‌ با قیمت ۶۰ دلار، حدود ۲۲ ساعت به عمر باتری گوشی اضافه می‌کند و در نهایت با موتو استایل شل می‌توان ظاهر چرمی یا چوبی به گوشی بخشید. مادهای یاد شده توسط پین‌های مغناطیسی موجود در بخش پایین گوشی، به سادگی به تمام دستگاه‌های سری موتو زد متصل می‌شوند.

سری زد لنوو شامل گوشی‌های هوشمند موتو زد، موتو زد فورس و موتو زد پلی می‌شود. نسخه‌ی تحت شبکه‌ی ورایزن این گوشی‌ها نیز به ترتیب موتو زد دروید، موتو زد فورس دروید و موتو زد پلی دروید نام دارند. تمام این گوشی‌ها، چه نسخه‌ی آنلاک و چه نسخه‌ی تحت شبکه، در ماه سپتامبر رونمایی شدند. با توجه به فروش یک میلیونی سری موتو زد و نزدیک بودن فصل تعطیلات، به نظر می‌رسد که لنوو و موتورولا از عملکرد خود در قبال سری زد، رضایت دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات