مشخصات نمایشگر گوشی های جدید سونی فاش شد

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های جدید سونی به نمایشگر‌های ۵ یا ۵.۲ و ۵.۵ اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی و 4K مجهز خواهند شد.
تبلیغات

ماه گذشته مشخص شد که سونی احتمالا دو گوشی هوشمند جدید Xperia G3112 و Xperia G3121 را در کنگره‌ی جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ (MWC 2017) معرفی خواهد کرد. این رویداد سالانه در تاریخ ۹ تا ۱۲ اسفند و در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد. اما امروز اطلاعات بیشتری از دو گوشی یاد شده در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شده است. یکی از این دستگاه‌‌ها به نمایشگر ۵ یا ۵.۲ اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی مجهز خواهد شد و دیگری از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K بهره خواهد برد.

پست منتشر شده در ویبو در ارتباط با گوشی‌های جدید سونی

البته مشخص نیست که آیا این گوشی مشابه Z5 Permium باشد یا خیر. همان طور که می‌دانید گوشی یاد شده تنها در محتوا‌های خاصی نظیر مدیا، رزولوشن 4K‌ را ارائه می‌کند و در باقی موارد رزولوشن آن، فول اچ‌دی است. بنا بر ادعای سونی، پایین آوردن رزولوشن، برای نگه داشتن شارژدهی باتری این گوشی در حد دو روز بوده است.

اما بر اساس پستی که در وب‌سایت ویبو منتشر شده است، گوشی جدید سونی به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی مجهز خواهد بود. اگرچه در پست ویبو اشاره شده که گوشی‌های یاد شده را در نمایشگاه CES 2017 را معرفی خواهد کرد، اما چنین موضوعی کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، چرا که سونی اخیرا و در نمایشگاه IFA 2016 از محصول جدید خود رونمایی کرده است. در حال حاضر اطلاعات موجود در خصوص گوشی‌های جدید سونی به موارد ذکر شده در بخش بالا محدود می‌شود و برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان رونمایی آن‌ها منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات