سامسونگ دستیار دیجیتالی گلکسی اس 8 را تایید کرد

یک‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با تایید کمپانی سامسونگ، این شرکت به زمره‌ی دارندگان دستیار دیجیتال همراه با هوش مصنوعی پیوست.
تبلیغات

وقتی‌ خبر خریداری ویو لبز (Viv Labs)، استارتاپی که سازندگان اولیه سیری ایجاد کرده‌اند، توسط سامسونگ به گوش رسید شایعات زیادی ایجاد شد. یکی از این شایعات این بود که سامسونگ با استفاده از این استارتاپ می‌خواهد دستیار دیجیتالی همراه با هوش مصنوعی برای گلکسی اس 8 بسازد. سپس خبردار شدیم که امکان دارد نام این دستیار بیکسبی (Bixby) باشد. سامسونگ بدون اشاره به توضیحات این موضوع، تایید کرده است که همراه با پرچمدار بعدی این شرکت چنین دستیاری عرضه خواهد شد.

سامسونگ در ابتدا قصد دارد پلتفرم هوش مصنوعی این شرکت را در گلکسی جدید خود قرار دهد و سپس آن را در محصولات پوشیدنی و خانگی به کار گیرد. این دستیار قرار است توان انجام کارهای زیادی را داشته باشد، اما هنوز سامسونگ چندان درباره توانایی‌های آن توضیح خاصی ارائه نداده است.

این کمپانی گفته است که از طریق چنین دستیاری کاربران می‌توانند به سرویس‌های دیگری دسترسی داشته باشند. معاون اجرایی سامسونگ دراین‌باره توضیح می‌دهد:

توسعه‌دهندگان می‌توانند سرویس‌های خود را به این دستیار اضافه کنند. حتی اگر سامسونگ کاری انجام ندهد، با استفاده از افزودن توسعه‌دهندگان به چنین محیطی، روزبه‌روز هوش مصنوعی آن بهتر شده و از عهده‌ی کارهای بیشتری بر خواهد آمد.

سامسونگ هم‌اکنون وارد رقابتی با شرکت‌هایی همچون اپل، گوگل، مایکروسافت و آمازون شده است. شرکت‌هایی که در این زمینه به پیشرفت‌های زیادی دست‌یافته‌اند.

شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ آیا سامسونگ می‌تواند موفق شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات