مشخصات احتمالی اچ تی سی 11 و زمان عرضه اچ تی سی بولت مشخص شد

یک‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جزئیاتی از سخت افزار احتمالی پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی و تاریخ عرضه‌ی گوشی اچ‌تی‌سی بولت منتشر شد.
تبلیغات

پس از مدت‌ها بی خبری از ایده‌ی شرکت HTC برای چمدار آتی خود، به نظر می‌رسد مشخصات احتمالی سخت افزار این گوشی که با نام HTC 11 شناخته می‌شود به بیرون درز کرده است.

بر اساس پستی که در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر شده است مشخصات این پرچمدار اینگونه بیان شده:

صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با لبه‌های خمیده در دو سمت گوشی، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو.
HTC 11

با توجه به آنچه که در اچ‌تی‌سی 10 شاهد بودیم انتظار می‌رود که لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) دوربین پشتی و جلویی و بهره گیری از استاندارد IP67 و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به این پرچمدار افزوده شود. در ضمن ممکن است این شرکت تایوانی یک یا چند ویژگی جدید دیگر را هم به این گوشی اضافه کند.

با توجه به اینکه اچ‌تی‌سی 10 در ماه آوریل عرضه شد به نظر می‌رسد زمان عرضه‌ی تقریبی اچ‌تی‌سی 11 در بازه‌ی زمانی ماه مارس و آوریل سال ۲۰۱۷ خواهد بود. با توجه به شایعه‌ی اخیر، برخی از کارشناسان حوزه‌ی موبایل و کامپیوتر بر این اعتقاد هستند که قیمت HTC 11 می‌تواند گران‌تر از روال معمول باشد و محدوده‌ی آن را بین ۵۴۹ پوند تا ۵۹۹ پوند تخمین زده‌اند.

در عین حال با توجه به عرضه‌ی اسنپدراگون ۸۳۰، این احتمال نیز قوت گرفته که اچ‌تی‌سی ممکن است از این پردازنده‌ به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم در محصول آتی خود استفاده کند. 

تا زمان عرضه‌ی اچ‌تی‌سی 11،  این کمپانی یک گوشی قدرتمند دیگر را روانه‌ی بازار خواهد کرد، بر اساس تصاویر منتشر شده گوشی HTC Bolt که در خارج از کشور آمریکا با نام HTC 10 Evo شناخته می‌شود قرار است در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای و تحت قرارداد اپراتور اسپرینت روز یازدهم نوامبر (۲۱ آبان) در ایالات متحده عرضه شود.

پیش از انتشار این تصویر احتمال داده می‌شد که اچ‌تی‌سی بولت با سخت افزاری متشکل از یک باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و استاندارد IP57، در تاریخی نامشخص از ماه نوامبر عرضه شود.

بنابر آخرین شایعات منتشر شده این گوشی از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده خواهد کرد و سیستم عامل آن نیز اندروید ۷ نوقا با رابط کاربری سنس 8 خواهد بود.

این اولین گوشی از سری HTC است که در آن پورت ۳.۵ میلی متری هدفون حذف شده و هدفون BoomSound موجود در پکیج گوشی از طریق یک تبدیل به درگاه USB-C آن متصل خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات