سامسونگ گوشی تاشو W2017 را معرفی کرد؛ اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی و اندروید مارشمالو

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گوشی هوشمند بالا رده تاشوی خود را در دو رنگ مختلف با قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی کرد.
تبلیغات

سامسونگ بالاخره گوشی هوشمند تاشویی که برای مدتی است شایعه معرفی آن را می‌شنیدیم، معرفی کرد. این گوشی هوشمند قرار است با نام Samsung W2017 به بازار بیاید اما هنوز جزییاتی از قیمت این دستگاه منتشر نشده است.

در هر صورت سامسونگ اعلام کرده که اولین بازار هدف این دستگاه چین خواهد بود و پس از آن برای عرضه آن در دیگر کشور‌های جهان تصمیم‌گیری خواهد شد. با این حال احتمال عرضه این دستگاه به بازار‌هایی مانند هند و دیگر کشور‌های آسیایی نیز وجود دارد. گوشی Samsung W2017 در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.

اگر به این گوشی هوشمند علاقه‌مند شده‌اید حتما با شنیدن جزییات سخت‌افزاری آن بیشتر خوشحال خواهید شد. گوشی تاشوی جدید سامسونگ در دسته دستگاه‌های رده بالایی قرار می‌گیرد که به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل ارتقا مجهز شده است.

نمایشگر این دستگاه ۴.۲ اینچی است که از پنل Super AMOLED بهره می‌برد و از ویژگی Always On نیز پشتیبانی می‌کند و در ضمن رزولوشن آن فول‌ اچ‌دی است. در پشت دستگاه شاهد دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی هستیم که به گشودگی دیافراگم f/.1.7 مجهز شده و می‌تواند ویدیو‌های 4K را هم ضبط کند. در بخش جلویی این دستگاه نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی جای گرفته تا عکس‌های سلفی را با آن بگیرید.

این گوشی هوشمند تاشو می‌تواند تا دو سیم کارت را به صورت همزمان پشتیبانی کند و همچنین به قابلیت 4G LTE نیز مجهز است. سامسونگ باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری را برای این دستگاه در نظر گرفته که از فناوری شارژ سریع نیز برخوردار است.

سامسونگ تایید کرده که W2017 با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند تاشو W2017
گوشی هوشمند تاشو W2017
گوشی هوشمند تاشو W2017
گوشی هوشمند تاشو W2017
گوشی هوشمند تاشو W2017
گوشی هوشمند تاشو W2017
گوشی هوشمند تاشو W2017
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات