هدست واقعیت مجازی گوگل ۲۰ آبان عرضه می‌شود

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل قصد دارد هدست واقعیت مجازی جدیدش با نام Daydream View را در تاریخ ۲۰ آبان ماه عرضه کند.
تبلیغات

طبق اعلام رسمی گوگل که در بلاگ اصلی این کمپانی اعلام شده، هدست واقعیت مجازی Daydream View دهم نوامبر عرضه می‌شود و در حال حاضر صفحه‌ای در فروشگاه گوگل برای پیش خرید این هدست ۷۹ دلاری باز شده است.

علاوه بر Google Store شرکت‌های Verizon، BestBuy در آمریکا و سایر خرده فروشی‌ها و فروشندگان موبایل در کانادا، آلمان و استرالیا این هدست را در تاریخ اعلام شده به فروش می‌رسانند.

گوگل امیدوار است همانند هدست واقعیت مجازی View که اولین محصول با پشتیبانی از پلتفرم Daydream VR بوده، مابقی عینک‌ها و هدست‌های دیگر نیز از این ویژگی پشتیبانی کنند. این قابلیت تنها در اندروید 7 نوقا قابل استفاده خواهد بود و در حال حاضر برای استفاده از امکانات واقعیت مجازی این هدست نیاز است که یکی از گوشی‌های سری پیکسل را در اختیار داشته باشید اگرچه گوشی‌های دیگری با پشتیبانی از Daydream در ماه‌های آینده معرفی خواهند شد.

 ویو در حال حاضر تنها در یک رنگ به بازار ارائه می‌شود و رنگ‌‌های Crimson و برفی آن نیز در آینده به فروش خواهند رسید.

این هدست از فوم و پلاستیک به همراه یک پوشش پارچه‌‌ای نرم ساخته شده است. در جعبه‌ی این محصول یک کنترلر از جنس پلاستیک وجود دارد که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید کابل آن را جداگانه تهیه کرده یا از کابل موجود در گوشی‌های سری پیکسل استفاده کنید.

Daydream View که در پس از هدست مقوایی گوگل (Cardboard Box) ساخته شده، در ابتدای عرضه با اپلیکیشن‌های متنوعی همراه خواهد بود؛ VR News حاوی اخبار روزنامه‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال، بازی‌هایی مانند Gunjack 2، Danger Goat و فیلم‌هایی مثل Fantastic Beasts and Where to Find Them از جمله‌ی برنامه‌هایی است که گوگل برای این هدست در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات