سامسونگ بیش از 2.8 میلیون ماشین لباسشویی خود را در اثر ایراد فنی فراخوانی کرد

جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پس از گلکسی نوت ۷، حال قریب به ۳ میلیون دستگاه از ماشین لباسشویی‌های خود را به دلیل بروز مشکل در شماری از محصولاتش، فراخوانی می‌کند.
تبلیغات

درست زمانی که سامسونگ در حال سپری کردن بحران گلکسی نوت ۷ بود و رفته رفته هیاهوی موجود حول این گوشی هوشمند و مشکلات ایجاد شده توسط آن کاهش یافته بود، مشکلی دیگر گریبا‌ن‌گیر کره‌ای‌ها شد. این بار گزارش‌های منتشر شده در رابطه با انفجار ماشین لباسشویی این کمپانی که در آن‌ها در بالا قرار دارد، باعث شده تا سامسونگ بیش از ۲.۸ میلیون دستگاه از محصولات خود را برخوانی کند.

سامسونگ اعلام کرده که اواخر ماه سپتامبر گزارش‌هایی در رابطه مشکل ماشین لباسشویی‌هایش دریافت کرده و به مشکل مورد نظر پی برده است. از جمله‌ی گزارش‌های مورد نظر باید به یک خانم اهل تگزاس اشاره کرد که ماشین لباسشویی وی دچار انفجار شده است. وی عنوان کرده که شدت انفجار ماشین لباسشویی به اندازه‌ای بود که این دستگاه در دیوار پارکینگ خانه‌اش فرو رفته است.

سامسونگ پس از طوفان خبری گلکسی نوت ۷ در حال انجام گفت و گوهایی با کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده‌ی آمریکا است تا از این طریق به دارندگان ماشین لباسشویی‌های سامسونگ در مورد قراردادن این وسیله در دورهای پایین، اطلاع‌رسانی کند.

سامسونگ اعلام کرده که از سال ۲۰۱۱ به این سو، دارندگان ماشین‌های لباسشویی سامسونگ بیش از چند صد میلیون کیلو لباس را در محصولات این کمپانی شسته‌اند.

سامسونگ در بیانیه‌ی خود از فراخوانی بیش از ۲.۸ میلیون دستگاه لباسشویی خبر داده که از سال ۲۰۱۱ به بعد راهی بازار شده‌اند. کره‌ای‌ها بیش از ۷۳۳ گزارش در مورد خراب شدن محصولات خود را در دریافت کرده‌اند.

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی‌هایی که درب آن‌ها در بالا قرار دارد به هنگام کار در دور بالا باعث می‌شود تا بالای ماشین لباسشویی از بدنه جدا شود. در اثر این موضوع بیش از ۹ نفر زخمی شده‌اند که در میان آن‌ها فک یکی از کاربران شکسته است.

برای حل این مشکل سامسونگ دو راه‌حل را در پیش گرفته است. یکی از راهکارها ارسال تعمیرکار برای از بین مشکل ماشین لباسشویی در محل کاربر یا تخفیف به دارندگان ماشین لباسشویی این کمپانی برای جایگزینی با یک دستگاه جدید است.

برای مشاهده‌ی اینکه کدام مدل‌ها شامل نمونه‌های معیوب می‌شود، می‌توانید به وب‌سایت سامسونگ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات