موتورولا ماد مبتنی بر تانگو گوگل برای موتو زد عرضه خواهد کرد

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی موتو زد یکی از جدیدترین محصولات کمپانی موتورولا است و به نظر می‌رسد به‌زودی یک ماژول جدید مبتنی بر تانگوی گوگل، برای این تلفن هوشمند عرضه خواهد شد.
تبلیغات

همان‌طور که مطلع هستید؛ اولین گوشی هوشمندی که در آن از پروژه تانگوی گوگل استفاده شد، محصول لنوو به نام فب 2 پرو بود. این تلفن هوشمند از جذابیت خاصی برخوردار نبود و تنها نکته قوت آن بهره‌مند بودن از قابلیت تانگو بود که البته برچسب قیمت بالای این فبلت از علاقه‌مندی کاربران به خرید فب 2 پرو کاهش می‌داد.

در هر صورت به نظر می‌رسد محصول دیگری نیز قرار است از امکانات تانگو برخوردار شود. البته این محصول که موتو زد نام دارد هم‌اکنون عرضه شده و قرار است امکانات تانگو  به‌صورت یک ماژول یا ماد برای این تلفن هوشمند عرضه شود.

مدیرعامل موتورولا در کنفرانس خبری که امروز برگزار شد، گفته است:

ما می‌خواهیم یک ماژول مبتنی بر تکنولوژی تانگو برای گوشی موتو زد عرضه کنیم تا این تلفن هوشمند بتواند از قابلیت‌های تانگو برخوردار شود.

عرضه چنین ماژولی برای موتو زد بسیار خوشایند خواهد بود؛ زیرا این محصول از محبوبیت چندانی برخوردار نیست و تلاش کمپانی موتورولا برای اضافه کردن چنین قابلیتی به موتو زد منطقی به نظر می‌رسد.

موتورولا به‌تازگی بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا را برای موتو زد عرضه کرد و همچنین امکانی فراهم کرده است که این تلفن هوشمند بتواند از Daydream نیز پشتیبانی کند. این کمپانی امید دارد با عرضه ماژول جدید برای موتو زد، با رشد فروش این محصول مواجه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات