تماشا کنید: کلکسیون یک میلیون دلاری خودروهای ماکت برند Hot Wheels

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بروس پاسکال از وقتی که ۷ ساله بود، شروع به جمع‌آوری و ساخت مجموعه‌ی ۳۵۰۰ عددی از  خودروهای ماکت برند Hot Wheels کرده است.
تبلیغات

در دوران کودکی، خیلی از افراد اتاق مخصوصی جهت بازی کردن با اسباب‌بازی‌هایشان داشتند. اما تقریباً پدیده‌ای نادر است که فرد بالغی را ببینیم که هنوز اتاقی را به کلکسیون خودروهای ماکت برند Hot Wheels خود اختصاص داده است. اگر شما هم کلکسیون بروس پاسکال را داشتید، احتمالاً اتاقی را در خانه‌ی خود به نگهداری از آن‌ها اختصاص می‌دادید.

به هر حال بروس پاسکال بیش از ۳۵۰۰ خودرو ماکت با برند Hot Wheels جمع‌آوری کرده است، کلکسیونی که او ادعا می‌کند بیش از یک میلیون دلار ارزش دارد. کلکسیون او شامل ۱۷۵ نمونه‌ی اولیه‌ی نادر نیز هست که هیچ‌وقت به‌طور عمومی عرضه نشدند و همچنین یک ون فولکس‌واگن به رنگ صورتی روشن با تخته‌های موج‌سواری قابل جداشدن از بخش انتهایی این ماکت، به‌عنوان یکی از کمیاب‌ترین ماکت‌های Hot Wheels در دنیا در این مجموعه گردآوری شده که ارزش آن به تنهایی احتمالاً معادل ۱۵۰ هزار دلار است.

پاسکال می‌گوید با وجود چنین کلکسیون بزرگی، دوست دارد یک موزه در آینده برگزار کند. دلیل آن، به نظر تا حدی علاقه‌ی او به سرگرمی است، اما شاید هم به این دلیل باشد که او اعتقاد دارد تعداد تولیدات اصلی که در کلکسیونش جمع‌آوری کرده، حتی از مجموعه‌ی موجود در کمپانی متل (بزرگ‌ترین اسباب‌بازی‌ساز دنیا) بیش‌تر است. در ادامه شما را به دیدن این مجموعه‌ی شگفت‌انگیز دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت ۳۶۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات