نسخه پریمیوم دستبند هوشمند میزو اچ 1 فاش شد

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه پریمیوم دستبند هوشمند میزو اچ 1 دارای حالت‌های مختلف ورزشی است و از یک نمایشگر قابل‌انعطاف بهره می‌برد.
تبلیغات

از انتشار اخبار در مورد دستبند هوشمند میزو اچ 1 زمان زیادی می‌گذرد. درواقع اولین اخبار در مورد این محصول، قبل از رونمایی میزو ام 5 منتشر شد و ما انتظار داشتیم  همراه با میزو ام 5 شاهد رونمایی از این دستبند هوشمند نیز باشیم؛ اما این اتفاق رخ نداد.

در هر صورت، روز گذشته تصاویری از دستبند هوشمند میزو منتشر شد که در کنار این محصول، جعبه آن را هم به تصویر می‌کشید. حال اتفاق جالبی افتاده است. به‌تازگی تصویری منتشرشده است که گفته می‌شود مربوط به نسخه بالارده و پریمیوم دستبند هوشمند میزو اچ 1 است.

در حالی که انتظار می‌رود نسخه استاندارد دستبند هوشمند میزو اچ 1 به همراه گوشی ام 5 نوت در ۱۶ آذر رونمایی شود؛ نسخه پریمیوم این دستبند احتمالا برای نیمه اول سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته ‌شده است و به همراه نسخه استاندارد رونمایی نخواهد شد.

از نظر قیمت هم میان این دو نسخه تفاوت بسیاری وجود دارد. انتظار می‌رود نسخه بالارده میزو اچ 1 دارای قیمتی معادل ۲۳۲ دلار باشد. این در حالی است که نسخه استاندارد تنها قیمتی معادل ۳۳ دلار خواهد داشت.

دستبند هوشمند میزو اچ 1

طبق گفته‌ها، نسخه پریمیوم دستبند هوشمند میزو اچ 1 دارای یک نمایشگر منعطف است و همچنین از برنامه‌ها و سنسورهای بیشتری استفاده می‌کند که می‌توان به سنجش ضربان قلب و حالت‌های مختلف ورزشی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات