سامسونگ نام های تجاری Bixby و Kestra را به نام خود ثبت کرد

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خبرهای جدید حاکی از آن است که سامسونگ، نام‌های تجاری Bixby و Kestra را برای هوش مصنوعی جدید خود ثبت کرده است.
تبلیغات

طبق خبرهای منتشرشده، پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸، مجهز به دستیار هوشمند صوتی خواهد بود. به‌احتمال زیاد، نام Bixby برای این دستیار انتخاب خواهد شد و دسترسی به امکانات آن با استفاده از یک دکمه‌ی مخصوص روی گوشی امکان‌پذیر خواهد بود. بعضی گمانه‌زنی‌ها نیز از انتخاب نام دیگر Kestra برای این دستیار خبر می‌دهند.

احتمالا انتخاب دو نام برای دستیار هوشمند صوتی، به این دلیل است که این دستیار می‌تواند صدای زنانه یا مردانه داشته باشد. بر خلاف اکثر دیگر دستیارهای هوشمند صوتی که همگی صدای زنانه دارند، احتمالا سامسونگ قصد دارد نوع تازه‌ای از دستیار هوشمند با صدای مردانه را نیز به کاربران پیشنهاد دهد.

به هر حال سامسونگ به‌تازگی این دو نام را به‌عنوان نام تجاری تحت مالکیت خود ثبت کرده است تا شرکت یا افراد دیگر نتوانند از نام‌های Bixby و Kestra برای محصول خود استفاده کنند. احتمال می‌رود عضو جدید خانواده‌ی S سامسونگ، در کنگره‌ی موبایل بارسلونا در ماه فوریه‌ی سال آینده معرفی شود. البته برخی شایعات حاکی از آن است که پرچم‌دار جدید سامسونگ تا ماه آوریل معرفی نخواهد شد.

از دیگر شایعات و خبرهایی که تاکنون در مورد گلکسی اس ۸ منتشر شده است؛ می‌توان به عرضه‌ی دو نسخه‌ی متفاوت، دوربین دوگانه، اسکنر عنبیه‌، باتری تولیدشده توسط شرکت LG، صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی 4K، حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و فناوری فورس تاچ اشاره کرد.

bixby kestra
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات