آپدیت Grace UX برای گلکسی نوت 5 عرضه شد

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قصد دارد قبل از بروزرسانی اندروید 7 نوقا، رابط کاربری Grace را که روی گلکسی نوت 7 قرار داشت، برای گلکسی نوت 5 عرضه کند.
تبلیغات

با وجود اینکه ممکن است تمام گوشی‌های سری گلکسی بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید نوقا را دریافت نکنند؛ اما هنوز برای دریافت بروزرسانی Grace UX شانس دارند.

یکی دیگر از محصولاتی که در حال حاضر، آخرین رابط کاربری سامسونگ را دریافت کرده، فبلت گلکسی نوت 5 است. Grace UX در حال حاضر به‌صورت یک بروزرسانی برای دارندگان گلکسی نوت 5 در کره جنوبی عرضه شده است و احتمالا در آینده‌ای نزدیک برای کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.

پس از نصب بروزرسانی جدید، تغییراتی هم در تجربه کاربری به وجود خواهد آمد و تعدادی از قابلیت‌های سیستم‌عامل نوقا به رابط کاربری این تلفن هوشمند اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است که گلکسی نوت 5 در آینده بروزرسانی سیستم‌عامل 7.0 نوقا را نیز دریافت خواهد کرد؛ اما سامسونگ می خواهد در فرصتی که تا عرضه شدن این بروزرسانی وجود دارد، Grace UX را در اختیار کاربران قرار دهد تا از امکانات آن بهره ببرند.

Grace UX ابتدا به‌صورت پیش‌فرض روی گلکسی نوت 7 قرار داشت؛ اما سامسونگ قصد دارد به‌مرور زمان آن را برای محصولات دیگر خود نیز عرضه کند. از دیگر محصولاتی که Grace UX را دریافت می‌کنند؛ گلکسی اس 7، اس 7 اج و گرند پرایم مدل ۲۰۱۶ است.

رابط کاربری Grace مبتنی بر اندروید 6.0.1 است و قرار نیست تمام امکانات نوقا را به همراه داشته باشد؛ اما پس از نصب آن مشاهده خواهید کرد تجربه کاربری به‌مراتب بهتر می‌شود. هنوز مشخص نیست بروزرسانی جدید چه زمانی برای کشورهای دیگر در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات