آموزش رانندگی لافراری آپرتا توسط سباستین فتل راننده فرمول یک تیم فراری

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نیازی به توضیح اضافی برای جلب توجه و دعوت به تماشای ویدیوی آموزشی نحوه‌ی راندن یک فراری لافراری آپرتا توسط سباستین فتل نیست.
تبلیغات

خودرویی که در ویدیو می‌بینید، نسخه‌ی کروکی یک فراری لافراری آپرتا است که در جاده‌های کوهستانی و یک مسیر مسابقه‌ای رانده می‌شود. راننده‌ی لافراری آپرتا، کسی نیست جز قهرمان چهار دوره مسابقات فرمول یک تیم فراری، سباستین فتل. با این تفاسیر آیا بازهم نیاز به دلایل بیش‌تری برای تماشای این ویدیو دارید؟

خب؛ اجازه دهید کمی بیش‌تر توضیح بدهیم. زمانی که سباستین فتل، لافراری آپرتای ۱۲ سیلندر را در پیچ‌ها می‌تازاند، صدای جیغ آن صحنه‌ی هیجان‌انگیزی به ارمغان می‌آورد. در مسیر مسابقه، سرعت غرورآفرین فراری و لذت دریفت، جذابیت ویدیو را دوچندان می‌کنند. مجریان سه‌گانه‌ی گرند تور قطعاً عملکرد عالی لافراری آپرتا را تصدیق می‌کنند. در این ویدیو با نمایش بازتاب‌هایی از اتومبیل‌های مسابقه‌ای معروف فراری در زمانی‌که لافراری مسیر را می‌پیماید، تاریخچه‌ی مسابقات فراری نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرد، که قدمت آن تقریباً به ۷۰ سال می‌رسد. اگر هنوز برای تماشای ویدیو قانع نشده‌اید، حتماً یکی از افرادی هستید که از فراری متنفرند. در ادامه شما را به دیدن این ویدیوی هیجان‌انگیز دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت ۳۶۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات