میزو گوشی پرو 6 اس را معرفی کرد؛ دوربین جدید، رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۶۴ گیگابایتی

پنج‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
گوشی‌هوشمند جدید شرکت چینی میزو به نام Pro 6s با قیمتی کمتر نسبت به نسل قبلی خود یعنی Pro 6، رسما معرفی شد.
تبلیغات

شرکت میزو طی چند روز گذشته تیزرهای تبلیغاتی مختلفی را برای پرچم‌دار جدید خود موسوم به Meizu Pro 6S منتشر کرده است. امروز در طی رویدادی رسمی، این کمپانی از محصول مورد اشاره پرده برداشت. شرکت یاد شده قیمت Pro 6s را کم‌تر از پرچم‌دار کنونی خود یعنی Pro 6 تعیین کرده و همین امر باعث شده تا این محصول از نظر قیمت مورد توجه قرار گیرد. البته با توجه به رونمایی از این مدل جدید، به احتمال زیاد شاهد کاهش قیمت مدل پرو 6 خواهیم بود. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و قابلیت‌های این دستگاه داشته باشیم.

meizu pro 6s

گوشی‌هوشمند میزو پرو 6 اس از نظر طراحی به نسل قبلی خود شباهت بسیار زیادی دارد. این دستگاه از بدنه‌ای آلومینیومی بهره می‌برد که با فناوری CNC برش خورده است. مدل‌سازی سه‌بعدی نانویی PBT دستگاه یاد شده نیز با فرایند سندبلاست آندایزینگ انجام شده است. گوشی‌هوشمند پرو 6 اس در چهار رنگ نقره‌ای، رزگلد، طلایی و خاکستری آسمانی دردسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. شرکت میزو سعی کرده تا ضخامت و وزن این گوشی را نیز در حد مدل قبلی نگه دارد و بنابراین پرو 6 اس دارای ضخامت ۷.۳ میلی‌متری بوده و وزن آن نیز ۱۶۳ گرم است.

گوشی‌ Meizu Pro 6S از نمایشگری به ابعاد ۵.۲ اینچ بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این محصول از نوع AMOLED بوده دارای وضوح تصویر Full HD است که روی آن پوششی از جنس شیشه‌ی 2.5D قرار گرفته است. میزان روشنایی این نمایشگر ۳۵۰ نیت در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، صفحه‌نمایش گوشی مورد بحث به میزان فشار لمس نیز حساس است.

meizu pro 6s

یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌هایی که در این مدل جدید صورت گرفته مربوط به دوربین است. گوشی‌هوشمند پرو 6 اس میزو از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 سونی بهره می‌برد. دوربین یاد شده همچنین دارای گشودگی دیافراگم F/2.0 است. از دیگر ویژگی‌های دوربین این محصول می‌توان به لنز سفارشی ۶ لایه، شاتر بدون لگ، فلش دایره‌ای، PDAF، فوکوس لیزری و تثبیت‌گر تصویر چهار جهتی اشاره کرد. علاوه بر آنچه گفته شد، گزینه‌های مختلفی برای ثبت تصاویر توسط این دوربین دراختیار کاربران است که از جمله این قابلیت‌ها می‌توان حالت دستی، حالت حرفه‌ای و حالت جدید شب را نام برد.

یکی از بزرگ‌ترین نکات منفی در مورد گوشی‌هوشمند Meizu Pro 6 باتری ۲۵۶۰ میلی‌آمپرساعتی آن بود. این مورد نیز در مدل جدید پرو 6 اس بهبود یافته و حالا این محصول مجهز به یک باتری با ظرفیت ۳۰۶۰ میلی‌آمپرساعت شده که با هر بار شارژ کامل می‌توان حداقل تا یک روز استفاده‌ی معمولی را از آن انتظار داشت. گوشی یاد شده همچنین از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و به‌همین‌دلیل، می‌توان با سرعت زیادی باتری آن را شارژ کرد.

مدل جدید گوشی‌هوشمند مورد اشاره از پردازنده هلیو ایکس ۲۵ بهره می‌برد که شامل هشت هسته‌ی پردازشی است. گفته شده که حرارت تولید شده توسط این پردازنده تا ۳.۵ درجه‌ی سانتی‌گراد کاهش یافته است. این گوشی از ۴ گیگابایت رم از نوع LPDDR3 بهره می‌برد و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ذخیره‌سازی آن هم ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده که البته نمی‌توان آن را با کارت حافظه‌ی جانبی میکرو‌اس‌دی ارتقا داد. دوربین جلویی این دستگاه نیز ۵ مگاپیکسلی است که می‌توان برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی از آن بهره برد. Meizu Pro 6s از شبکه‌های پرسرعت VoLTE پشتیبانی می‌کند و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن Flyme OS نسخه‌ی ۵ است. از دیگر راه‌های ارتباطی این دستگاه می‌توان به وای‌فای دوبانده و بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ اشاره کرد.

قیمت اعلام شده برای گوشی‌هوشمند میزو پرو 6 اس حدود ۴۰۰ دلار است که باعث شده این محصول ارزان‌تر از گوشی پرو 6 با ۴ گیگابایت رم باشد. بد نیست اشاره کنیم که ‌Pro 6 با رم ۴ گیگابایتی با قیمت ۴۱۳ دلار به فروش می‌رسد که البته به‌زودی شاهد کاهش قیمت آن خواهیم بود.

شما در مورد گوشی‌هوشمند Pro 6s چه نظری دارید؟ لطفا دیدگاه خود را در این زمینه با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات