طرح های متنوع فروش هیوندای و ولوو برای مالکان خودروهای فولکس واگن

جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هیوندای و ولوو برای خریداران فریب خورده‌ی خودروهای دیزلی فولکس‌واگن تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته‌اند.
تبلیغات

برخی صاحبان خودروهای فولکس‌واگن از غرامتی که کمپانی فوکلس‌واگن در پی رسوایی اخیرش به آن‌ها پرداخته راضی نیستند و می‌خواهند از شر خودروهای آلوده‌ی خود خلاص شوند. در این میان هیوندای راه‌حلی را ارائه کرده است. هیوندای برای دارندگان خودروهای فولکس‌واگن با پیشرانه‌ی ۲ لیتری دیزلی قیمت‌های ویژه‌ای را برای خودروهای جدیدش با عنوان طرح طلائی دوستان و خانواده پیشنهاد داده است. یکی از سخنگوهای هیوندای بیان کرده: «این فرصتی استثنایی برای کسانی است که خودروی دیزلی خود را نمی‌خواهند و خواستار خودروی جدید هستند.»

طرح طلائی تخفیف دوستان و خانواده‌ی هیوندای

این طرح تخفیف ویژه که توسط یک بنگاه معاملاتی خرید و فروش خودرو در ایالت تامپتا شهر فلوریدا لیست شده از قیمت ناخالص فاکتور فروشنده که شامل هزینه‌های تبلیغات، نگهداری و تحویل می‌شود، آغاز شده است. از این رو، خریدار در زمان خرید ۱.۲۵۰ دلار به‌علاوه‌ی ۳ درصد قیمت کارخانه را غیر از هزینه‌های تحویل به‌عنوان تخفیف نمی‌پردازد. همچنین هرگونه عوامل انگیزشی دیگر از جانب هیوندای می‌تواند به طرح فروش با تخفیف دوستان و خانواده اضافه شود. لیستی از خودروهای فولکس‌واگن واجد شرایط به قرار زیر است:

  • مدل‌های ۲۰۱۳-۲۰۱۵ بیتل و بیتل کانورتیبل
  • مدل‌های ۲۰۱۰-۲۰۱۳ گلف هاچ‌بک دارای سه درب
  • مدل‌های ۲۰۱۰-۲۰۱۵ گلف هاچ‌بک دارای پنج درب
  • مدل ۲۰۱۵ گلف اسپورت‌واگن
  • مدل‌های ۲۰۰۹-۲۰۱۵ جتا
  • مدل‌های ۲۰۰۹-۲۰۱۴ جتا اسپورت‌واگن
  • مدل‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۵ فولکس‌واگن پاسات
  • مدل‌های ۲۰۱۰-۲۰۱۳، ۲۰۱۵ آئودی A3

 این طرح انگیزشی قطعا چشم‌انداز جذاب‌تری از هیوندای ارائه می‌کند به‌خصوص برای مالکان خودروهای فولکس‌واگن که با استفاده از این طرح، پول زیادی را می‌توانند صرفه‌جویی کنند. سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا مالکان خودروهای فولکس‌واگن معادلی در خودروهای هیوندای برای خرید می‌توانند پیدا کنند یا خیر؟

 ولوو نیز می‌خواهد بهترین دوست جدید برای خریداران خودروهای فولکس‌واگن باشد

 بعد از طرح فروش با تخفیف هیوندای برای مالکان خودروهای دیزلی فولکس‌واگن، ولوو نیز نام خود را در فهرست خودروسازانی قرار داده که در تلاش برای استفاده از رسوایی پیش آمده برای فولکس‌واگن هستند.

تصویب پرداخت غرامت به صاحبان آمریکایی خودروهای فولکس‌واگن و سازمان حفاظت محیط زیست، ظاهرا فرصتی طلایی را برای فروش دیگر خودروها مهیا کرده و کمپانی ولوو در حال استفاده از این فرصت به طریق دیگری نسبت به هیوندای است. بر اساس بنگاه خرید و فروش خودرو آنلاین CarsDirect، در حالی‌که هیوندای وعده‌ی کاهش قیمت‌های کارخانه‌ای را داده، کمپانی ولوو پیشنهادی برای خریداران دارد که فراتر از آنچه در ذهنشان می‌گذرد است.

تا دوم ژانویه‌ی سال نو میلادی، ولوو به خریداران هر کدام از مدل‌های ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ خودروهای ولوو که مالک یکی از مدل‌های TDI فولکس‌واگن هستند، پنج سال ضمانت طلائی خدمات تعمیر و نگهداری ارائه می‌دهد. مانند طرح هیوندای، خریداران بایستی مالکیت خودروی فولکس‌واگن با پیشرانه‌ی ۲ لیتری دیزلی را به اثبات برسانند.

حالا چطور می‌توان به پیشنهاد ولوو ارزش پولی داد؟ گارانتی پنج ساله‌ی ولوو که CarsDirect ارزش آن‌را حدود ۱.۷۰۰ دلار تخمین زده است، پنج سال یا معادل ۸۰.۰۰۰ کیلومتر خدمات تعمیر و نگهداری رایگان، کمک‌های درون جاده‌ای رایگان و تعویض قطعات معیوب و تیغه‌های برف‌پاک‌کن بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای را شامل می‌شود. برای یک خودروی معاوضه‌ای این طرح خیلی فوق‌العاده به‌حساب نمی‌آید خصوصا زمانی‌که با پیشنهاد به صرفه‌ی هیوندای مقایسه می‌شود.

اگرچه ولوو و هیوندای رقبای رو در رو به‌حساب نمی‌آیند و این پیشنهاد برای خریدارانی که از داشتن فولکس‌واگن دیزلی خود راضی نیستند، آنچنان هم قابل صرف نظر کردن نیست، اما مسئله‌ی دیگری هم وجود دارد.

خریداران خودروهای ولوو که به‌صورت پیش‌خرید قرارداد می‌بندند، ۷۵۰ دلار وجه نقد دریافت می‌کنند و از یک گارانتی هفت ساله یا معادل ۱۶۱.۰۰۰ کیلومتر به‌همراه کمک‌های درون جاده‌ای رایگان بهره‌مند هستند. بنابراین برای مالکان فولکس‌واگن و آئودی جنبه‌ی انگیزشی مالی جمعاً تا چندین هزار دلار افزایش می‌یابد. یک خریدار ولوو V60 مدل ۲۰۱۶ تقریبا مبلغی معادل ۴.۵۰۰ دلار سود می‌کند (البته برای مدتی محدود).

ولوو پس از چندین سال سرگردانی در بخش فروش در ایالات متحده اکنون به آرامی در حال به‌دست آوردن بازار خود است. اگر ولوو بتواند نظر مالکان فولکس‌واگن را به خود جلب کند بار دیگر پس از جنگ جهانی دوم سوئد از شکست آلمان سود می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات