آیفون 7 قانونی هفته آینده در بازار ایران

پنج‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌هایی که مجوز ورود آیفون به بازار کشور را گرفته‌اند از هفته آینده آیفون 7 را به صورت قانونی وارد بازار کشور می‌کنند.
تبلیغات

وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای جلوگیری از ضرر کاربران آیفون در ایران و به دلیل حضور نداشتن مستقیم اپل یا نماینده‌‌ی رسمی از سوی اپل، چند ماهی است که به برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، اجازه واردات رسمی این محصول و گارانتی این کالا به صورت قانونی در ایران را داده‌اند.

در این راستا مردادماه امسال نام ۹ شرکت واردکننده رسمی که توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای ارائه گارانتی تأیید شده بود، در رسانه‌ها منتشر شد.

از سویی به تازگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گوشی‌های آیفون ۷، آیفون اس‌ای و آیفون ۶اس را برای ورود به ایران تا سه سال آینده تأیید کرد تا مشکلات ورود این گوشی از گمرک جمهوری اسلامی حل شود.

گزارش‌ها حاکی است که از هفته آینده آیفون ۷ از گمرک ترخیص می‌شود و از اواسط هفته آینده این گوشی به‌دست مشتریان می‌رسد.

به نظر می‌رسد قیمت انواع گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس که توسط واردکنندگان قانونی و رسمی به بازار وارد می‌شود، برخلاف تصور اختلاف زیادی با مدل‌های کنونی بازار نخواهد داشت.

هم اکنون کمترین قیمت آیفون ۷ در بازار با حافظه ۳۲ گیگابایت حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، با حافظه ۱۲۸ گیگابایت ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و با حافظه ۲۵۶ گیگابایت ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

همچنین کمترین قیمت آیفون ۷ پلاس در بازار با حافظه ۳۲ گیگابایت ۳ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان، با حافظه ۱۲۸ گیگابایت ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و با حافظه ۲۵۶ گیگابایت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات