دستبند سلامتی 130 دلاری هواوی برای رقابت با فیت بیت معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
با دستبند سلامتی جدید شرکت هواوی با صفحه‌ی جوهر الکترونیک و نام S1 آشنا شوید.
تبلیغات

در حدود ۲ ماه پیش شایعاتی از ساعت و دستبند هوشمند شرکت هواوی منتشر شد که نشان می‌داد این کمپانی چینی قصد دارد از سیستم عامل Tizen در محصولات پوشیدنی خود استفاده کند.

ابتدا تصاویر و مشخصاتی از این دستبند هوشمند در اواسط ماه اکتبر منتشر شد پس از آن مشخص شد که اس ۱ با قیمتی حدود ۱۰۰ دلار و تنها در کشور چین و توسط خرده فروشی Vmall طی روز‌های گذشته در اختیار کاربران قرار گرفته است. با وجود اینکه هنوز نمی‌دانیم این دستبند از چه سیستم عاملی استفاده می‌کند اما با توجه به ظاهر آن می‌توان مطمئن بود که دیگر خبری از Android Wear در این Fitness Tracker نیست. در ماه گذشته نیز هواوی دو محصول Honor 6X و Honor Pad 2 را معرفی کرده بود.

آنچه که از تصاویر S1 می‌توان دریافت استفاده از یک صفحه‌ی E-ink دایره‌ای شکل و طراحی مینیمالیستی این دستبند و ساعت هوشمند است. با وجود اینکه از رنگ‌های زنده و متنوع در این گجت خبری نیست اما می‌توان انتظار داشت که عمر باتری S1 با استفاده‌ی عادی تا ۶ روز دوام داشته باشد.

دستبد سلامتی جدید با توجه به امکاناتی همچون وجود سنسور تشخیص ضربان قلب، گام شمار، سیستم بررسی کننده‌ی تمرینات ورزشی بر اساس وضعیت فیزیکی، قابل استفاده بودن در زمان شنا و ضد آب بودن آن تا عمق ۵۰ متر، برای ورزشکاران ایده آل باشد.

بر اساس گفته‌های خرده فروشی Vmall اس ۱ با دو سایز بند بلند و کوتاه و در رنگ‌های Navy Blue ،Deep Gray ،Vibrant Orange فروخته می‌شوند.

ظاهراً کمپانی هواوی فعلا برنامه‌ای برای فروش این محصول در خارج از کشور چین ندارد.

پیشنهاد می‌کنیم تصاویر S1 را مشاهد کنید:

Huawei S1
Huawei S1
Huawei S1
Huawei S1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات