رولزرویس به دنبال رنگ های باطراوت برای آخرین نسخه‌ ویژه

پنج‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
آخرین نسخه‌ی رولزرویس Dawn با الهام از دنیای مد و رنگ های زنده در 3 رنگ عرضه خواهد شد.
تبلیغات

رولزرویس از موارد بسیاری الهام گرفته است. موسیقی، فیلم، راگبی و تعدادی از موضوعات خارجی که وجود دارد.

رولزرویس

آخرین الهام این شرکت نیز از دنیای مد آمده است و به طور شایسته‌ای آن را بر روی مدل Dawn اعمال کرده است. رولزرویس و مدیر طراحی آن گیلز تیلور یک تیم از طراحان برای همکاری در الهام گرفتن از دنیای مد تشکیل داده است که نتیجه آن قابل توجه است.

همه‌ی این موارد با رنگ سفید بر روی نسخه روباز دان (2016 Dawn Convertible) شروع می‌شود و با رنگ سفید آندلس خاتمه پیدا می‌کند.از آنجایی که عمل دوخت و رنگ آمیزی بر روی خودرو باید به طور ماهرانه و دقیق انجام شود اما نقاط براق برجسته‌ای در بعضی نقاط دیده می‌شود. این حالت، ژاکتی را که برجسته طراحی و دوخته شده است در ذهن تداعی می‌کند که از بیرون جلوه‌گر و کلاسیک به نظر می‌رسد، حالی‌ که پولک‌های براق و مرتعش آن در داخل ژاکت پنهان شده‌اند. در حال حاضر رولزرویس بر روی رنگ های قرمز Mugello ،آبی کبالت و ماندارین کار می‌کند تا این 3 رنگ را بر روی Dawn فراهم کند.

رولزرویس

اگر هر برند تجاری بتواند در خودروهایش از مد الهام گیرد قطعاً مانند رولزرویس خواهد شد. افرادی که این نوع خودرو‌ها را سفارش می‌دهند همچنین می‌توانند با خرید لباس‌های گران قیمت این برند به خوبی با خودروی سفارشی خود جفت شوند. هر دو مورد سفارشی و دست ساز است و هر دو مورد بیش از یک تویوتا کمری استاندارد هزینه‌بر است.

رولزرویس

این امری سرگرم کننده است که قادر به پرداخت هزینه برای خودرویی مانند رولزرویس Dawn باشید و تیم طراحی آن را در برخی جهات رهبری کنید. شاید الهام بعدی رلزرویس از خودروی فیلم مسابقه‌ی مرگ باشد!؟ همچنین ما برای دیدن یک الهام از ماشین باشگاه مبارزه که به چه شکل خواهد بود کنجکاو هستیم. بنابرین اگر ما برنده‌ی این بخت آزمایی شدیم، آماده‌ی برخی دستورالعمل های جدید و عالی برای آینده رولزرویس باشید.

رولزرویس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات