تصاویر گوشی زوک اج در رنگبندی سفید منتشر شد

سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی زوک اج که از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد، قرار است هفته آینده رونمایی شود.
تبلیغات

چند هفته‌ای است که اخباری در مورد پرچم‌دار جدید کمپانی زوک به نام اج در فضای مجازی منتشر می‌شود. محصول جدید زوک قرار است  حاشیه بسیار کمی داشته باشد و همچنین لبه‌های آن نیز منحنی باشند.

چندی پیش زوک اج توانست تأییدیه سازمان تنا را دریافت کند که به معنی نزدیک بودن این محصول به زمان رونمایی و عرضه آن در کشور چین است. همچنین مدیرعامل کمپانی زوک نه‌تنها تصاویری از محصول جدید کمپانی را منتشر کرد بلکه تائید کرد زوک اج قرار است هفته آینده رونمایی شود.

به‌تازگی تصاویر جدیدی از زوک اج منتشر شده است که این گوشی را رنگ‌بندی سفید نشان می‌دهد. در  تصاویر می‌توان مشاهده کرد دکمه هوم در زیر صفحه نمایشگر قرار دارد. با این وجود هنوز مشخص نیست این دکمه فیزیکی خواهد بود یا لمسی.

نکته‌ی مهم، قرار داشتن حسگر اسکنر اثرانگشت روی دکمه خانه است و این یعنی شاهد استفاده از این اسکنر در پشت گوشی نخواهیم بود.‌ در انتهای زوک اج، درگاه USB نوع C قرار دارد و در کنار آن نیز می‌توان بلندگو و همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را مشاهده کرد.

زوک اج دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی است و در دو مدل حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و ۳ گزینه مختلف حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. در زیر قاب این تلفن هوشمند از تراشه چهار هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده شده که از معماری ۶۴ بیتی برخوردار است.

این گوشی که مبتنی بر اندروید 6.0.1 مارشمالو یا اندروید 7.0 نوقا است، دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت خود خواهد بود. در جلوی زوک اج از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است.

محصول جدید زوک ۱۶۰ گرم وزن و ابعاد ۱۴۲.۹ در ۷۴.۵ در ۷.۶۸ میلی‌متر دارد. متأسفانه هنوز در مورد قیمت زوک اج اطلاعاتی منتشر نشده است.

گوشی زوک اج
گوشی زوک اج
گوشی زوک اج
گوشی زوک اج
گوشی زوک اج
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات