گلکسی سی 7 پرو در بنچمارک انتوتو رویت شد

سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی سی 7 پرو که قرار است ماه آینده رونمایی شود، از تراشه اسنپدراگون ۶۲۶ و دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی بهره واهد برد.
تبلیغات

در روزهای گذشته شاهد قرار گرفتن گوشی گلکسی سی 7 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ بودیم. حال امروز گلکسی سی 7 پرو در بنچمارک انتوتو قرار گرفته است که به لطف اطلاعات منتشرشده، می‌توان نگاه دقیق‌تری به مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین محصول سامسونگ انداخت.

اطلاعات ثبت‌شده در لیست گیک‌بنچ به مشخصاتی مانند تراشه اسنپدراگون ۶۲۵، ۴ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره می‌کرد؛ اما در لیست بنچمارک انتوتو می‌توان جزئیات بیشتری مشاهده کرد.

در حال حاضر به لطف اطلاعاتی که در سایت واردات و صادرات هند قرار گرفته بود؛ می‌دانیم ابعاد صفحه نمایشگر گلکسی سی 7 پرو، ۵.۷ اینچ است. در بنچمارک انتوتو نیز مشخص شده است محصول جدید سامسونگ از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد.

جالب است بدانید در بنچمارک گیک‌بنچ به وجود تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ اشاره شده بود؛ اما بنچمارک انتوتو وجود تراشه اسنپدراگون ۶۲۶ را تأیید کرده است. همان‌طور که می‌دانید این گوشی هنوز در حال ساخت است و احتمالا سامسونگ محصول خود را با تراشه‌های مختلف آزمایش می‌کند.

تراشه به‌ کاررفته در گلکسی سی 7 پرو که در بنچمارک انتوتو لیست شده است؛ دارای پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز است که در واقع توانایی پشتیبانی از ترکیب دوربین دوگانه دارد. همچنین از مودم  X9 LTE و تکنولوژی Trusignal پشتیبانی می‌کند. در کنار پردازنده ۸ هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ نیز روی تراشه اسنپدراگون ۶۲۶ قرار گرفته است.

اطلاعات قرارگرفته در لیست انتوتو تأیید می‌کند در پشت گلکسی سی 7 پرو از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی سی 7 پرو ماه آینده به همراه گلکسی سی 5 پرو رونمایی شود. گلکسی سی 9 پرو نیز ماه گذشته رونمایی شد و اولین گوشی سامسونگ بود که از ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات