اپلیکیشن Weave Video Editor: ویرایش و ساخت فایل‌ های ویدیویی - زوم اپ

سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Weave Video Editor اپلیکیشنی برای ویرایش فایل‌های ویدیویی است و با ارائه‌ی ابزارک‌های متنوع، می‌تواند ویدیوهای ساده‌ را به آثاری هنری و زیبا تبدیل کند.
تبلیغات

تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای ویرایش ویدیوها منتشر شده است که پیش از این در زوم اپ به معرفی چند مورد از آن‌ها پرداخته‌ایم، اما به‌جرئت می‌توان گفت که اپلیکیشن WEAVE یک سر و گردن از همتایان خود بالاتر است و استاندارد جدیدی برای اپلیکیشن‌های این زمینه به وجود آورده است. برای مثال می‌توان به قابلیت ذخیره‌ی پروژه‌ WEAVE اشاره کرد؛ به‌طوری که درست همانند یک نرم‌افزار کامپیوتری، می‌توانید مراحل ویرایش ویدیوی خود را به‌صورت یک پروژه ذخیره کنید تا در زمانی دیگر، به ادامه‌ی انجام تغییرات در آن بپردازید که امری فوق‌العاده برای یک اپلیکیشن موبایلی به‌حساب می‌آید. در این برنامه علاوه بر ویرایش ویدیوهای موجود در گوشی، به یک دوربین داخلی نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید ویدیوی خود را ضبط و سپس ویرایش کنید.

Weave بیش از ۶۰ حالت پیش‌فرض برای ویرایش ویدیو دارد که هر کدام به نوعی ویدیوی شما را با ترکیب افکت‌ها، قاب‌ها و گاهی موسیقی متن ویرایش خواهند کرد و به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به صرف وقت برای انجام تغییرات در ویدیوها و تنها با یک کلیک، ویدیوهای خود را به صورت هنری و متفاوت تحویل بگیرید. در کنار تمام این موارد، امکان اشتراک مستقیم ویدیو در شبکه‌های اجتماعی همچون Youtube ,‌Google+ ,‌Facebook ,‌Instagram Youku و... نیز برای شما در نظر گرفته شده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، بتوانید ویدیوهای خود را برای دوستانتان ارسال کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی جالب و گویای رابط کاربری
  • وجود چندین ابزارک کاربردی و جذاب
  • امکان برش دادن ویدیو

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات