مرگ سدان CC فولکس واگن

جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فولکس‌واگن به دنبال فروش پایین سدان پریمیوم CC، تصمیم گرفت به تولید آن پایان بدهد.
تبلیغات

با توجه به گزارش‌های جدید، فولکس‌ واگن دیگر سدان CC را در آلمان تولید نخواهد کرد. در طی سال‌های گذشته با چند بروزرسانی و ایجاد تغییرات، فولکس واگن سعی در افزایش فروش این محصول داشت که البته موفق نبود.

حال شرکت آلمانی تصمیم گرفته است به دنبال کاهش فروش این سدان رده‌بالا آن را از دور خارج کند و به فکر جایگزینی برای آن باشد. بر اساس اعلام منابع نزدیک به فولکس‌ واگن، مونتاژ سدان CC جدید به پایان خط رسیده است. از آنجایی که فروش این مدل بسیار کم است، احتمالا فولکس‌ واگن چند نمونه از آن را تا معرفی مدلی جایگزین در بازار نگه خواهد داشت.

CC فولکس‌ واگن در سال ۲۰۱۱ در ایالات‌متحده ۲۹,۵۰۲ دستگاه فروش داشت که این تعداد در سال ۲۰۱۵ به ۶۲۷۶ دستگاه کاهش پیدا کرد. این آمار در سال ۲۰۱۶ به ۲۵۹۵ دستگاه رسید و این روند فروش فولکس‌ واگن را مجبور کرد تا تصمیم به توقف مونتاژ این سدان پریمیوم بگیرد.

شرکت فولکس‌ واگن در سال ۲۰۰۸ پاسات CC را  روانه بازار کرد اما در سال ۲۰۱۱ آن را بازطراحی کرده است. حال سران این شرکت می‌خواهند جایگزین باارزشی برای این مدل در نظر گیرند تا لیاقت جانشینی CC را داشته باشد.

بر اساس انتشار تصاویر لو رفته، فولکس‌واگن در حال توسعه جانشین CC است. اگر گزارش‌ها به حقیقت بپیوندند، جانشین CC یک سدان کشیده با طراحی فست‌بک خواهد بود.

به نظر می‌رسد فولکس واگن می‌خواهد از کانسپت Sport Coupe GTE الگوبرداری کند. به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود کمپانی مطرح خودروساز چه برنامه‌ای دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات