گلکسی اس 8 رم ۸ گیگابایتی نخواهد داشت

یک‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ برخلاف گمانه‌زنی‌ها، گوشی گلکسی اس 8 را به حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی مجهز نمی‌کند.
تبلیغات

اگرچه سامسونگ نخستین شرکتی است که از یک ماژول رم ۸ گیگابایتی برای گوشی‌ هوشمند و تبلت‌ رونمایی کرده است، اما به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای در گلکسی اس 8؛  پرچم‌دار جدید خود از این ماژول استفاده نخواهد کرد.

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که غول کره‌ای دنیای فناوری، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی را برای گوشی‌های بالارده‌ی سال ۲۰۱۷ مناسب می‌داند. پرچم‌داران اصلی سامسونگ در سال ۲۰۱۶ به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی مجهز بودند و تنها دستگاهی که این شرکت در سال جاری با رم ۶ گیگابایتی عرضه کرده، گوشی هوشمند سی 9 پرو است که تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

شایعات از این قرار هستند که سامسونگ نه‌تنها حافظه‌ی رم را به ۶ گیگابایت ارتقا می‌دهد؛ بلکه حافظه‌ی داخلی گوشی جدید خود را نیز افزایش داده است و به ۲۵۶ گیگابایت خواهد رساند. گفته می‌شود این شرکت برای جلب نظر علاقه‌مندان گوشی گلکسی نوت 7، ابعاد نمایشگر گلکسی اس 8 را افزایش خواهد داد. بدین ترتیب طرفداران سری نوت، به لطف نمایشگر بزرگ گلکسی اس 8، می‌توانند این گوشی را انتخاب کنند.

اما بزرگترین تغییر احتمالی پرچم‌دار بعدی سامسونگ، حذف کلید فیزیکی هوم و جایگزینی آن با حسگر اثر انگشتی خواهد بود که در زیر شیشه‌ی نمایشگر کار گذاشته می‌شود. حذف کلید فیزیکی هوم به سامسونگ اجازه می‌دهد حاشیه‌ی صفحه‌‌ی نمایش را کاهش دهد و بدین ترتیب گوشی هوشمندی با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالاتر، روانه‌ی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات